Endelig kom min scanning - uden at snyde! Har været stor pige og ventet til 21. uge og kan idag endelig sige at jeg nu også har været til MD-scanning.
Jeg frygtede jo ret meget at komme ind til den pænt "dårligt-talende" scanningslæge igen, efter en meget kedelig nakkefold. Men han var "desværre" blevet syg - ja det var sørme uheldigt 

Istedet kom jeg ind til en sød dame, som tog godt imod både min kæreste og jeg. Her er briksen, du ligger dig bare op, titter frem med din fine mave og så sætter din mand sig her og I kigger op på skærmen der hænger her!
HURRA.
Hun gik igang og fortalte livligt om baby, hvad der var hvad - og spørgsmålet jeg så gerne ville stille pressede sig mere og mere på "hvad gemmer der sig i maven?"
Hun scannede lidt og sagde så: Jeg har en ide, men det vender vi tilbage til.
Lidt efter spurgte hun lidt forsigtigt: Hvad har du spist idag?
Jeg måtte krybe til korset og fortælle at jeg havde været på cola (og jeg HADER cola) til morgenmad. Jeg havde hørt rygte om at baby blev vågen af cola. Kunne dog ikke mærke så meget aktivitet da vi gik forbi en kiosk og købte i samme fart en iskold kildevand som jeg også hældte ned. SÅDAN EN LED MOR! 
Min baby var i dagens anledning blevet BABY på speed. Uhyggelig livlig, sprællede og plaskede rundt så det var svært for hende at få alle mål, og hun var meget meget tålmodig og måtte ofte holde pause, i håb om at baby også gjorde det.
Nå ja - så til det, det hele handler om...
Jordemoder konstaterede efter at der var blevet spredt ben til den store guldmedalje, at i maven gemmer sig en lille pige 
Og der var ikke et øje tørt hos farmand!!! 
Anmeld