Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

RikkeR

Hun har jo ikke spurgt nogen om det var for tidligt at få et barn?

Tråden drejer sig slet ikke om det. Bare lige en tanke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Sisley

RikkeR skriver:

- og jeg tænker også, at det må være enormt irriterende at blive spurgt pga. ens alder, for det er måske ikke første gang. Men jeg undrer mig bare i den grad, så derfor startede jeg med at kommentere på det... Jeg prøver egentlig bare at forstå hvorfor...

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

RikkeR skriver:

TAK!

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

Sisley skriver:

- og jeg tænker også, at det må være enormt irriterende at blive spurgt pga. ens alder, for det er måske ikke første gang. Men jeg undrer mig bare i den grad, så derfor startede jeg med at kommentere på det... Jeg prøver egentlig bare at forstå hvorfor...

Jeg tænker, i kommer ikke med noget særligt opmundrende ..

I har ret til at sige jeres mening, men den her tråd handler ikke om det, så det er faktisk ikke særlig rart.. selv om jeg er lige glad med hvad i synes..

I skriver det faktisk som om jeg aldrig har hørt det før..

Anmeld

21. januar 2010

Sisley

Dennis'sPige<3 skriver:

Jeg tænker, i kommer ikke med noget særligt opmundrende ..

I har ret til at sige jeres mening, men den her tråd handler ikke om det, så det er faktisk ikke særlig rart.. selv om jeg er lige glad med hvad i synes..

I skriver det faktisk som om jeg aldrig har hørt det før..

Jeg har hele tiden skrevet, at I selv ved hvad der er bedst for Jer og jeg ønsker Jer held og lykke. I mit seneste indlæg skrev jeg også, at det sikkert var enormt irriterende, at folk kommenterer på ens alder og at du sikkert har oplevet det før. Jeg tror bare, at du skal tage det som et udtryk for, at folk interesserer sig for dig og prøver at forstå dine bevæggrunde. Der er absolut intet ondt i det fra min side - jeg undrer mig kun.

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

Sisley skriver:

Jeg har hele tiden skrevet, at I selv ved hvad der er bedst for Jer og jeg ønsker Jer held og lykke. I mit seneste indlæg skrev jeg også, at det sikkert var enormt irriterende, at folk kommenterer på ens alder og at du sikkert har oplevet det før. Jeg tror bare, at du skal tage det som et udtryk for, at folk interesserer sig for dig og prøver at forstå dine bevæggrunde. Der er absolut intet ondt i det fra min side - jeg undrer mig kun.

okay.

Anmeld

21. januar 2010

RikkeR

Sisley skriver:

Ja, det ved jeg godt - forstår da sagtens dine tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.