Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Sommerfuglen.

Er det rigtig, at hvis man er gravid, at en anden baby kan mærke det?
Min kæreste har en lille bror på 12½ måned, og fordi han grad rigtig meget, sagde min kæreste jeg skulle tage ham, fordi hvis jeg var gravid, ville han blive rolig. Jeg tog ham dog ikke, fordi jeg blev ked af det, og gik ned og græd på min kærestes værelse. (Da jeg har fået en abort jeg ikke ville, som stadig gør mig ked)

Nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

oo

nej, det er ikke rigtigt - og desuden er det da virkelig ikke særlig flinkt af din kæreste at sige sådan til dig når nu han ved, at du har fået en abort

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

Tjuhl skriver:

nej, det er ikke rigtigt - og desuden er det da virkelig ikke særlig flinkt af din kæreste at sige sådan til dig når nu han ved, at du har fået en abort

okay. -det var ikke ondt ment af ham, det fordi vi gerne vil have et barn..

Anmeld

21. januar 2010

oo

Dennis'sPige<3 skriver:

okay. -det var ikke ondt ment af ham, det fordi vi gerne vil have et barn..

jamen..er du ikke 15?

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

Tjuhl skriver:

jamen..er du ikke 15?

jo . og jeg er lige glad med hvad andre tænker

Anmeld

21. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Dennis'sPige<3 skriver:

Er det rigtig, at hvis man er gravid, at en anden baby kan mærke det?
Min kæreste har en lille bror på 12½ måned, og fordi han grad rigtig meget, sagde min kæreste jeg skulle tage ham, fordi hvis jeg var gravid, ville han blive rolig. Jeg tog ham dog ikke, fordi jeg blev ked af det, og gik ned og græd på min kærestes værelse. (Da jeg har fået en abort jeg ikke ville, som stadig gør mig ked)

Nogen der ved noget om det?

Den har jeg nu aldrig hørt

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

Jeanne skriver:

Den har jeg nu aldrig hørt

Nårh okay (; -for synes også jeg har hørt den før min kæreste sagde det, men kan ikke huske hvor

Anmeld

21. januar 2010

N&J

Altså min datter sparkede altid når hendes fætter græd, han er 2½ mdr. ældre, men det var først sidst i graviditeten og især når han var oppe ved mig.. der kan babyen jo høre det meste udenfor livmoderen.. 

Men er da ked af at du blev ked af det.. håber du får fortalt din kæreste om det, så han ikke gør det en anden gang

Anmeld

21. januar 2010

Sisley

Jeg har altså heller aldrig hørt om sådan noget.

Jeg bliver altså også lige nødt til at høre, hvorfor I ønsker Jer et barn så tidligt? Ikke fordi jeg dømmer Jer eller andre, der er "hurtigt ude", men jeg er 29 og mægtig glad for at have ventet så længe. Man kommer uden tvivl til at skulle prioritere helt anderledes, når man har en lille og jeg ville aldrig være gået glip af de rejser (både almindelige og druk), fester, diskoteker, uddannelse, arbejde osv. som jeg har oplevet! I skal naturligvis selv vurdere om I er klar, men jeg synes I er meget unge. Man er altså også et lidt andet sted "psykisk", når man er 15 år end hvis man venter - og I har jo masser af tid.

Håber ikke jeg fornærmer nogen...

Anmeld

21. januar 2010

Sommerfuglen.

NikitasMoar skriver:

Altså min datter sparkede altid når hendes fætter græd, han er 2½ mdr. ældre, men det var først sidst i graviditeten og især når han var oppe ved mig.. der kan babyen jo høre det meste udenfor livmoderen.. 

Men er da ked af at du blev ked af det.. håber du får fortalt din kæreste om det, så han ikke gør det en anden gang

Tak for svaret

Min kæreste ved alt hvad jeg tænker på. Så han ved hvad jeg bliver ked over og sådan. Ved heller ikke hvad der skete der, for jeg har haft det rigtig godt her på sidste, men der var der en smutter ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.