Sisley skriver:
Jeg har altså heller aldrig hørt om sådan noget.
Jeg bliver altså også lige nødt til at høre, hvorfor I ønsker Jer et barn så tidligt? Ikke fordi jeg dømmer Jer eller andre, der er "hurtigt ude", men jeg er 29 og mægtig glad for at have ventet så længe. Man kommer uden tvivl til at skulle prioritere helt anderledes, når man har en lille og jeg ville aldrig være gået glip af de rejser (både almindelige og druk
), fester, diskoteker, uddannelse, arbejde osv. som jeg har oplevet! I skal naturligvis selv vurdere om I er klar, men jeg synes I er meget unge. Man er altså også et lidt andet sted "psykisk", når man er 15 år end hvis man venter - og I har jo masser af tid.
Håber ikke jeg fornærmer nogen...
Det fornærmer mig ikke . Det er din mening. Alle har en mening, og det sespekterer jeg. Og det er helt i orden du fortæller mig det, men efter jeg har læst det, rør det mig ikke.
Vi er begge meget fremme i vores alder. Vi gider ikke feste eller noget mere. Vi vil begge tjene penge (hvilket han gør godt) og vi er begyndt at spare sammen, så vi kan flytte hjemme fra.
Vi har begge haft den vildeste barndom som har ført os begge ud i rygning, druk osv. fra vi var 11-12 år, og derfor er det ligesom bare blevet prøvet nu. Selvfølgelig tager man til fest, eller hygge druk en gang i mellem, men det er overhovedet ikke så tit som for et år siden f.eks., for nu gider man ikke rigtig.
Anmeld