Ser man det!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Trolde_mor

Louisiana28 skriver:

Også stort tillykke til dig

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Joanna

Senia skriver:

Wooo det er jo simpelthen en fantastisk dag idag... Kæmpe stort tillykke !!

Har du regnet ud hvor langt du så er henne?

Senia

3+3 (hehe er underligt endelig at kunne skrive)

Tak :-) 

Jeg er 3+1 eller 3+2 - jeg tester igen i morgen... og så krydser jeg for, at jeg IKKE får mens mandag eller tirsdag - eller overhovedet i over et år! 

hvor jeg glæder, glæder, glæder mig til at finde babysagerne frem igen... tænk - en lille ny i huset! Det skal nok give ballade - 

Anmeld

20. januar 2010

mini1977

STORT TILLYKKE med den gode nyhed

Anmeld

20. januar 2010

Trolde_mor

Joanna skriver:

Tak :-) 

Jeg er 3+1 eller 3+2 - jeg tester igen i morgen... og så krydser jeg for, at jeg IKKE får mens mandag eller tirsdag - eller overhovedet i over et år! 

hvor jeg glæder, glæder, glæder mig til at finde babysagerne frem igen... tænk - en lille ny i huset! Det skal nok give ballade - 

Så er der jo kun et par dages mellemrum

Er sikker på at stregen nok skal vise sig igen imorgen

Men opdatering imorgen tak

Anmeld

21. januar 2010

Lou

Tillykke Tillykke... hvor er det vildt du har kunnet teste så hurtigt! Men virkelig fedt... håber det ser lige så godt ud med næste test.!!!! Men selvfølgelig gør det det 

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Tillykke, tillykke tillykke!!!

Kan selv huske hvor sindssygt det var! JUBIII!!!

Anmeld

23. januar 2010

Joanna

Tak alle sammen for de dejlige lykønskninger!

I dag er 11-12 dage siden ÆL cirka og testen er flot positiv nu. Så nu tør jeg godt tro på det, og så småt begynde at juble og glæder mig. Det er stadig en dyyyb hemlighed :-)

Jeg og børnene har overnattet hos min mor - og jeg er meget stolt af, at jeg kunne lade være med at fortælle det til min mor, som jeg taler rigtig meget med og som normalt ved, hvad der "rører sig".

Jeg glæder mig vildt og inderligt til baby - at holde den der lille klump, der er så blød i alle sine muskler. Og til amning og barnevognsgåture, puslebordshygge og ALT det der med ny-baby. 

Og så glæder jeg mig til at SHOPPE til baby-baby... åååh, jeg er GRAVID! 

Anmeld

23. januar 2010

Trolde_mor

Tak alle sammen for de dejlige lykønskninger!

I dag er 11-12 dage siden ÆL cirka og testen er flot positiv nu. Så nu tør jeg godt tro på det, og så småt begynde at juble og glæder mig. Det er stadig en dyyyb hemlighed :-)

Jeg og børnene har overnattet hos min mor - og jeg er meget stolt af, at jeg kunne lade være med at fortælle det til min mor, som jeg taler rigtig meget med og som normalt ved, hvad der "rører sig".

Jeg glæder mig vildt og inderligt til baby - at holde den der lille klump, der er så blød i alle sine muskler. Og til amning og barnevognsgåture, puslebordshygge og ALT det der med ny-baby. 

Og så glæder jeg mig til at SHOPPE til baby-baby... åååh, jeg er GRAVID! 

Kan SÅ godt følge dig..

Er også bare stadig helt op at køre og glæder mig helt vildt

Syntes det er fedt at der ikke er så langt imellem os (er 4+2 idag) Så kan vi følge hinanden

Og endnu engang tillykke.. er super glad på dine vegne, over at du igen kunne teste positiv.

Er SÅ fantastisk at vide man er gravid

Anmeld

23. januar 2010

Sujan

STORT Tillykke..... Hvor er det bare dejligt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.