Ser man det!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Joanna

Jeg vågnede tidligt i morges - jeg lå på maven, sådan lidt skævt og mit ene bryst var lidt i klemme og usandsynlig ømt. Jeg skiftede stilling og blundede lidt, men bestemte mig så for at stå op og tage en test. Det er 9 dage siden, jeg havde ÆL, og jeg forventer først mens om 6-7 dage, så det er ALT for tidligt at teste. Jeg tisser i en kop, dypper strimlen og lader den ligge på pakningen i vindueskarmen. I det samme kommer min mindste ud på badeværelset, han skal tisse... jeg hjælper ham og så kommer resten af familien. Da jeg ser på testen er der måske gået 10 minutter. Der er en stor tyk, lilla streg. Og en lille svag rosafarvet streg ved siden af. Jeg er helt ... rundtosset nærmest. Der er altså noget, som har mødtes derinde... Gid åh gid den bliver hængende!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Risen

Joanna skriver:

Jeg vågnede tidligt i morges - jeg lå på maven, sådan lidt skævt og mit ene bryst var lidt i klemme og usandsynlig ømt. Jeg skiftede stilling og blundede lidt, men bestemte mig så for at stå op og tage en test. Det er 9 dage siden, jeg havde ÆL, og jeg forventer først mens om 6-7 dage, så det er ALT for tidligt at teste. Jeg tisser i en kop, dypper strimlen og lader den ligge på pakningen i vindueskarmen. I det samme kommer min mindste ud på badeværelset, han skal tisse... jeg hjælper ham og så kommer resten af familien. Da jeg ser på testen er der måske gået 10 minutter. Der er en stor tyk, lilla streg. Og en lille svag rosafarvet streg ved siden af. Jeg er helt ... rundtosset nærmest. Der er altså noget, som har mødtes derinde... Gid åh gid den bliver hængende!! 

ARH hvor skønt ! Tillykke !

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Det tror jeg da godt du kan regne med....

Det er 2. positive test i dag, herinde fra - Senia har også testet positiv...

Tillykke...

Anmeld

20. januar 2010

Malene84

Eeeej hvor vildt - tillykke

Anmeld

20. januar 2010

Riksen

Stort tillykke med den positive test, hvor er det dejligt!

Sikke folk tester positive herinde i dag - skønt

- Rikke

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Uhh ikke for at ødelægge det hele men jeg mener at der stå på pakkerne at hvis der kommer 2 streger efter 10 min skal man ikke regne med den. 

Håber selvfølgelig den er der men måske du skulle teste igen for en sikkerheds skyld det ville jeg nok gøre. 

Knus Diana 

Anmeld

20. januar 2010

Joanna

Mia Maia skriver:

Det tror jeg da godt du kan regne med....

Det er 2. positive test i dag, herinde fra - Senia har også testet positiv...

Tillykke...

Tak skal du ha! 

Hvor er Senia's tråd? Jeg kan ikke finde den! Jeg vil da også gratulere!

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Joanna skriver:

Tak skal du ha! 

Hvor er Senia's tråd? Jeg kan ikke finde den! Jeg vil da også gratulere!

Den hedder jeg er næsten græde færdig, eller noget i den stil...under graviditet...

Anmeld

20. januar 2010

Joanna

Mia Maia skriver:

Den hedder jeg er næsten græde færdig, eller noget i den stil...under graviditet...

Tak for tippet! 

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

STORT tillykke  Det var godt nok tidligt du kunne teste positiv.... lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.