Ser man det!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Joanna

DianaMoar skriver:

Uhh ikke for at ødelægge det hele men jeg mener at der stå på pakkerne at hvis der kommer 2 streger efter 10 min skal man ikke regne med den. 

Håber selvfølgelig den er der men måske du skulle teste igen for en sikkerheds skyld det ville jeg nok gøre. 

Knus Diana 

Jeg ved godt, man ikke burde se på testen efter 5 minutter... man burde heller ikke teste 6 dage før tid!  Ups! Det var de meget ømme bryster, der fik mig til det. Og jeg har testet før, men ikke før fået en streg (indenfor eller efter tid) uden at være gravid. Med min yngste testede jeg 4 dage før tid, fordi jeg følte mig gravid. Så jeg er sikker på, der er noget derinde - nu er det bare spændende om det holder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Joanna

mullesmith2 skriver:

STORT tillykke  Det var godt nok tidligt du kunne teste positiv.... lækkert.

Tak ! Ja, det er tidligt... er 3+2 i dag, hvis min udredgning holder - men det er jeg ret overbevist om, at den gør. 

Anmeld

20. januar 2010

Joanna

Og tak for lykønskningerne! Det er stadig ret uvirkeligt... og jeg fortæller det ikke til nogen (andre end manden), før vi ikke kan lade være  Men tænk lige... et oktober-barn! Alt det skønne uld og silketøj, jeg kan lave til en vinterbaby :drømmer:

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Joanna skriver:

Jeg ved godt, man ikke burde se på testen efter 5 minutter... man burde heller ikke teste 6 dage før tid!  Ups! Det var de meget ømme bryster, der fik mig til det. Og jeg har testet før, men ikke før fået en streg (indenfor eller efter tid) uden at være gravid. Med min yngste testede jeg 4 dage før tid, fordi jeg følte mig gravid. Så jeg er sikker på, der er noget derinde - nu er det bare spændende om det holder 

Der heller aldrig dukket en steg op på mine efter, men uhh bare så man ikke går og tror og så bliver skuffet pga af testen øv øv. 

Men det lyder som om den er der så STORT TILLYKKE herfra  det jo bare så vidunderligt. 

Jeg  alf for at den bliver der inde den lille spir  og glæder mig til at følge din graviditet

Kram

Anmeld

20. januar 2010

oo

nej hvor er det stort!

håbet stiger jo gevaldigt når de positive tests vælter ind

Anmeld

20. januar 2010

Louisiana

Stort tillykke!!   Hvor er det skønt!!

Anmeld

20. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

TILLYKKE VI MÅ DA HÅBE DEN ER DER!!

Anmeld

20. januar 2010

Trolde_mor

Joanna skriver:

Jeg vågnede tidligt i morges - jeg lå på maven, sådan lidt skævt og mit ene bryst var lidt i klemme og usandsynlig ømt. Jeg skiftede stilling og blundede lidt, men bestemte mig så for at stå op og tage en test. Det er 9 dage siden, jeg havde ÆL, og jeg forventer først mens om 6-7 dage, så det er ALT for tidligt at teste. Jeg tisser i en kop, dypper strimlen og lader den ligge på pakningen i vindueskarmen. I det samme kommer min mindste ud på badeværelset, han skal tisse... jeg hjælper ham og så kommer resten af familien. Da jeg ser på testen er der måske gået 10 minutter. Der er en stor tyk, lilla streg. Og en lille svag rosafarvet streg ved siden af. Jeg er helt ... rundtosset nærmest. Der er altså noget, som har mødtes derinde... Gid åh gid den bliver hængende!! 

Wooo det er jo simpelthen en fantastisk dag idag... Kæmpe stort tillykke !!

Har du regnet ud hvor langt du så er henne?

Senia

3+3 (hehe er underligt endelig at kunne skrive)

Anmeld

20. januar 2010

NoName

Wee hiiii... tillykke tillykke...

Hvor er det stort...

NoName 13+0

Anmeld

20. januar 2010

Louisiana

Senia skriver:

Wooo det er jo simpelthen en fantastisk dag idag... Kæmpe stort tillykke !!

Har du regnet ud hvor langt du så er henne?

Senia

3+3 (hehe er underligt endelig at kunne skrive)

Også stort tillykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.