Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Louisiana

Jeg skulle ha' haft min mens i mandags, men den har været forsinket før, sidst var den 5 dage forsinket... Og da havde jeg haft kvalme i et par uger og endda kastet op, men der var ikke noget. Denne gang har jeg haft niven i underlivet, og haft MEGET ondt i brysterne, og der er endda kommet en masse mælk ud af det ene bryst, men tør slet ikke tro på det... Tør næsten heller ikke ta en test... Ville jo egentlig ha' taget en test idag, men har ikke gjort det endnu... Der var også en der på et tidspunkt skrev, at de først fik en positiv test flere uger efter forventet mens (i en anden tråd), og ved ikke om jeg gider blive skuffet flere gange af en negativ test - hvis I forstår hvad jeg mener?

Tror jeg venter til weekenden med at tage testen... Hvis jeg ikke alligevel bliver for utålmodig inden - og det plejer jeg at blive   Håber ikk jeg er for forvirrende

for alle der skal teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Jeg skulle ha' haft min mens i mandags, men den har været forsinket før, sidst var den 5 dage forsinket... Og da havde jeg haft kvalme i et par uger og endda kastet op, men der var ikke noget. Denne gang har jeg haft niven i underlivet, og haft MEGET ondt i brysterne, og der er endda kommet en masse mælk ud af det ene bryst, men tør slet ikke tro på det... Tør næsten heller ikke ta en test... Ville jo egentlig ha' taget en test idag, men har ikke gjort det endnu... Der var også en der på et tidspunkt skrev, at de først fik en positiv test flere uger efter forventet mens (i en anden tråd), og ved ikke om jeg gider blive skuffet flere gange af en negativ test - hvis I forstår hvad jeg mener?

Tror jeg venter til weekenden med at tage testen... Hvis jeg ikke alligevel bliver for utålmodig inden - og det plejer jeg at blive   Håber ikk jeg er for forvirrende

for alle der skal teste

Jeg er lige kommet til at teste igen hehe jeg kan simpelthen ikke lade være... hehe den var da negativ endnu men det er stadig 6 dage før tid også hehe er sku ik go til at vente. Glæder mig til at høre hvad din test siger!! tror den er der.... det lyder sådan ihvertfald...

Anmeld

20. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Jeg er lige kommet til at teste igen hehe jeg kan simpelthen ikke lade være... hehe den var da negativ endnu men det er stadig 6 dage før tid også hehe er sku ik go til at vente. Glæder mig til at høre hvad din test siger!! tror den er der.... det lyder sådan ihvertfald...

Jeg tør slet ikke tro på det... Kæresten og jeg troede også, at den var der sidst, fordi jeg havde så meget kvalme. Vil ikke skuffes igen. Og det er så dumt, at blive så skuffet, men kan sgu ikke helt gøre for det

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Jeg tør slet ikke tro på det... Kæresten og jeg troede også, at den var der sidst, fordi jeg havde så meget kvalme. Vil ikke skuffes igen. Og det er så dumt, at blive så skuffet, men kan sgu ikke helt gøre for det

Jamen er den der så er den der... er den der ikke så er den der ikke så må man bare prøve igen, det er træls men sådan er det jo bare. Det kommer jo nok  syntes da su skal prøve at teste, det er da underligt der kommer mælk ud af dine bryster, det må da være et tegn der vil noget...

Anmeld

20. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Jamen er den der så er den der... er den der ikke så er den der ikke så må man bare prøve igen, det er træls men sådan er det jo bare. Det kommer jo nok  syntes da su skal prøve at teste, det er da underligt der kommer mælk ud af dine bryster, det må da være et tegn der vil noget...

Ja, jeg ved det, du har ret

Har før prøvet, at der er kommet mælk ud, men slet ikke så meget!! Måtte skifte tøj! Men det kan jo også være kroppen der driller...

Kan slet ikke teste lige nu, er på besøg hos de gamle, så må vente uanset

Anmeld

20. januar 2010

Molly23

Jeg skal også teste omkring den 29. Jeg havde ægløsning i weekende og har i går og idag haft kvalme og halsbrand/ond i halsen - sådan lidt influenza-agtig. Da jeg igår var på toilet havde jeg en lille plet blod i mine trusser, så jeg tænkte at det var da tidlige mens kom, men det var ikke mens. Vi har prøvet i knap et år, så nu må det gerne snart ske, men jeg tør næsten ikke håbe - det er sikkert en influenza er er på vej. 

Anmeld

20. januar 2010

Persille83

Omkring d. 26 jan - er meget spændt på at høre hvordan det går os alle sammen

Anmeld

20. januar 2010

otlitrom

Vi burde lave en rigtig liste, ligesom de andre har gjort engang i mellem.. Det gør det lidt mere overskueligt Men hvordan gør de lige?

Er lidt en klovn til systematisering!

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

Jeg aner heller ik hvordan jeg lige skulle griba an at lave en liste hehe det kan jeg slet ikke overskue.

Anmeld

20. januar 2010

otlitrom

mullesmith2 skriver:

Jeg aner heller ik hvordan jeg lige skulle griba an at lave en liste hehe det kan jeg slet ikke overskue.

Hvis jeg nu starter med at skrive:

Kitty - 23.01.10

Så citerer du bagefter, skriver din dato før eller efter min, og sletter resten af teksten, så kun datoerne står tilbage..... Er det ikke måden? prøv li

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.