Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Dia

Jeg skal teste den 29. Jeg er også bare super utålmodig!!!

for en masse positive teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Sofia

Jeg kan teste på tirsdag. Ved ikke rigtig om jeg tør tro på en positiv test, vi har kun prøvet siden november, men hvem ved om den er der allerede nu.... HÅBER!!! Og håber generelt for os alle sammen, så vi snart kan begynde at skrive indlæg i "gravid" kategorien i stedet for "prøver at blive gravid".

Anmeld

20. januar 2010

Riksen

Hvor bliver det spændende at høre alle jeres resultater.

Med så mange som vi efterhånden er i denne gruppe, må der da være nogle, der i løbet at det næste stykke tid, står med en positiv g-test! Det må der være!

Jeg krydser også fingre

Anmeld

20. januar 2010

Mimic

kan i realiteten teste idag, er på dag 33 min cyklus plejer at være på mellem 28 og 32 dage, men da min krop før har snydt mig noget så gevaldigt, (fik en positiv test på 35 dagen sidst og fik min mens dagen efter), har jeg valgt at vente en uge mere med at teste, selvom det er drøn svært.

synes jeg har små symptomer på at der er gevinst (niven i underlivet, føler mig mere sulten og af og til lidt spændinger i brystet, samt øget udflåd) men samtidig er der også masser af tegn på at mens er på vej... synes det er så forvirrende...

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Jeg kan teste på lørdag! x 10000000

Jeg gider simpelthen snart ikke gå, og ikke være gravid mere... På den rigtig barnlige, utålmodieg måde... Synes kratstejlermig der ren ondskab! Undskyld..... Måtte lige ud med det!

Jeg for alle jer! Det er tid til en ny mødregruppe!! Og mullesmith2, det er lidt sjovt at du har lavet den tråd.. Jeg tænkte i en sen aftentime igår, at vi snart sku lave sådan en liste.. Er du Tankelæser?? Eller er jeg bare langsom?

tror jeg er tankelæser hehe  det er meget spændende at følge med i hvem der bliver gravide... det er det der er mest spændende hihi

Anmeld

20. januar 2010

Riksen

Linda skriver:

kan i realiteten teste idag, er på dag 33 min cyklus plejer at være på mellem 28 og 32 dage, men da min krop før har snydt mig noget så gevaldigt, (fik en positiv test på 35 dagen sidst og fik min mens dagen efter), har jeg valgt at vente en uge mere med at teste, selvom det er drøn svært.

synes jeg har små symptomer på at der er gevinst (niven i underlivet, føler mig mere sulten og af og til lidt spændinger i brystet, samt øget udflåd) men samtidig er der også masser af tegn på at mens er på vej... synes det er så forvirrende...

Åh, hvor jeg kender det at man føler sig gravid. Sådan har jeg det i øjeblikket. Jeg er meget træt, har en smule ømme bryster og så har jeg i et par uger følt mig sådan lidt sløj uden egentlig at være syg. Men det kan jo også være alle mulige andre ting, der forårsager "symptomerne" såsom at jeg læser til eksamen.

Man tør næsten ikke at håbe på det, men man kan alligevel ikke lade være

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

businesstigger skriver:

Man kan jo desværre sagtens blive snydt af sin egen krop. Det er jeg desværre et omvandrende bevis på. Sidst vi prøvede at få et barn var vi et år om det hvilket vil sige ca 8 mdr (med lange cykluser) hvor der ikke var bingo. Og rigtig mange af de måneder havde jeg kvalme, følte mig oppsutet, ekstremt træt, ømme bryster osv. Generelt lidt af alt men kan finde hvis man slår op under graviditets symptomer.

Her da vi startede på "projekt baby" igen i oktober var jeg overbevist om at den da var der i første hug. Og var så overmodig at sige at hvis ikke det passede ville jeg ALDRIG tro på min krop ever again!!!

Damn!

Men vi må krydse fingre alle sammen for 2 reele streger på tests og snyde tests hurtigst muligt

Det er så dumt at ens krop driller en når man brændende ønsker at blive gravid. Jeg tror nu ikke min krop driller med den her halsbrand hehe den er helt ægte, hvad den skyldes det er jeg så ik klar over, men sure opstød og sviende fornemmelse i spiserøret det kan jeg ikke rigtig se bortfra det gør nas.... Men tror nu ikke det skyldes graviditet tror bare det er fordi jeg har spist lidt usundt de sidste par dage...

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

Linda skriver:

Det lyder da somom der er gevindst.  glæææder mig til at høre om der kommer to streger eller i skal prøve igen igen.

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

ViolaFie skriver:

Jeg kan teste på tirsdag. Ved ikke rigtig om jeg tør tro på en positiv test, vi har kun prøvet siden november, men hvem ved om den er der allerede nu.... HÅBER!!! Og håber generelt for os alle sammen, så vi snart kan begynde at skrive indlæg i "gravid" kategorien i stedet for "prøver at blive gravid".

Vi har også kun prøvet fra og med november så det er 3. forsøg. Jeg tør godt have et lille håb om den er der denne gang  Så krydser fingre for dig. Glæder mig til at høre resultat.

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

Dia skriver:

Jeg skal teste den 29. Jeg er også bare super utålmodig!!!

for en masse positive teste

Hvilken dag er du så på i din cyklus når du skal teste?? Kunne du godt finde på at snyde teste før tid hehe jeg er selv så dårlig til at vente selvom jeg ved den bare er negativ så... meeen det kunne være hehe Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.