DUM, er det bare mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Jamen det er jo dybt tragisk altså.. (mangler her en  smiley der slår hovedet ind i en mur)

Ja... hun er jo en voksen kvinde... Eller i hvertfald mor, så nytter det jo ikke noget at opføre sig som en 5 årig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Jamen det er jo dybt tragisk altså.. (mangler her en  smiley der slår hovedet ind i en mur)

Men må jeg lige høre - Er du ved at blive helt hardcore indenfor det her DUM-noget nu?

Anmeld

19. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

19. januar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Men må jeg lige høre - Er du ved at blive helt hardcore indenfor det her DUM-noget nu?

Nej, det er jeg ikke... Ser det måske en gang i måneden.. Men tager det nok for seriøst og har skide ondt af flere af ungerne..

Anmeld

19. januar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Nej, det er jeg ikke... Ser det måske en gang i måneden.. Men tager det nok for seriøst og har skide ondt af flere af ungerne..

Ja, der er sgu nogen af dem jeg godt kunne have lyst til at tæske med en sok...

- Skulle bare lige tjekke. Det KUNNE da næsten ikke passe at du var begyndt at følge med

Anmeld

19. januar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Ja, der er sgu nogen af dem jeg godt kunne have lyst til at tæske med en sok...

- Skulle bare lige tjekke. Det KUNNE da næsten ikke passe at du var begyndt at følge med

Var faktisk i gang i den sæson der lige er slut, men nej, det er altså ikke mig... åhgud hende den...var hun 14??? Der var gravid (og fødte) men under graviditeten lå på sofaen og så cartoon mens hun havde en smøg i kæften.... Ahmen jøsses altså...

Anmeld

19. januar 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Var faktisk i gang i den sæson der lige er slut, men nej, det er altså ikke mig... åhgud hende den...var hun 14??? Der var gravid (og fødte) men under graviditeten lå på sofaen og så cartoon mens hun havde en smøg i kæften.... Ahmen jøsses altså...

Det må være Sabrina - Hun har også fået sønnen fjernet nu..

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Guuuuud har hun det?... Ai hvordan ved I de ting der ikke har været i tv endnu?

Jeg tænkte også godtnok meget over det med at hun lå på sofaen og røg en masse smøger og kun brokkede sig over at hun ikke kunne drikke øl...! :-S

Anmeld

19. januar 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Noget du ved mere om??

Anmeld

19. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Stumpen skriver:

Noget du ved mere om??

her  Kan du læse lidt om det, hvis du har Facebook..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.