DUM, er det bare mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Tynen

mariamiss6 skriver:

Nåh ja, det var sgu da der.... men jeg har vidst kun læst lidt hist og her, jeg kan sgu ikke engang rigtig huske hvordan jeg finder frem til det sted hvor de forskellige tråde ligger hahahahhaha.... jubii er røv forvirrende

Mega forvirrende - Men her er lidt starthjælp

http://dindebat.dk/reality-tv/677379-de-unge-modre.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stumpen skriver:

Nej jeg måtte jo vide hvad du kunne berige tråden med

Så programmet i dag... "Jeg vil gerne ind forbi en tank og have noget ordentlig mad." Klip. "jeg skal have noget at spise" klip "av min mave" klip og ungen får sin vilje  -skide være med at man kommer 15 min for sent i statsamtet...

HAHAHAHAHA... Jeg var også ved at dø af grin Det var præcis som at høre Idun!! LOL

Anmeld

19. januar 2010

Bamseboet :D

faldt lige over denne side....

http://sukogspas.dk/?page_id=381 

Anmeld

19. januar 2010

Tynen

Zafir skriver:

Det var præcis som at høre Idun!! LOL

LOOOOOOOOLLLLLL!!!!!

Anmeld

19. januar 2010

Becks

Det var også hende der var med i enten det gamle reportagen eller 1 sæson af dum, der ville være politimand og havde 2 piger, hvoraf den ældste var født for tidligt, og kæresten eller faren sad i spjældet...

Anmeld

19. januar 2010

mariamiss6

Tynen skriver:

Mega forvirrende - Men her er lidt starthjælp

http://dindebat.dk/reality-tv/677379-de-unge-modre.html

Tak du er en skat, nu ved jeg hvor jeg skal gå hen mens jeg keder mig, og mangler lidt "sladder" LOL.....

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Det var også hende der var med i enten det gamle reportagen eller 1 sæson af dum, der ville være politimand og havde 2 piger, hvoraf den ældste var født for tidligt, og kæresten eller faren sad i spjældet...

HAHA ... ville være politi med en kæreste i fængsel. Fnis ...

Anmeld

19. januar 2010

LinLin

Hun virkede sgu meget sej! Den ældste datter hed victoria - så kan jeg ikke huske mere.

Men hvis det er heeeelt fra starten var der også en Nadia med meget uren hud der fik en lille Freja...

Anmeld

19. januar 2010

Stumpen

Zafir skriver:

HAHAHAHAHA... Jeg var også ved at dø af grin Det var præcis som at høre Idun!! LOL

Jamen det er jo dybt tragisk altså.. (mangler her en  smiley der slår hovedet ind i en mur)

Anmeld

19. januar 2010

Tynen

Mor til David skriver:

Hun virkede sgu meget sej! Den ældste datter hed victoria - så kan jeg ikke huske mere.

Men hvis det er heeeelt fra starten var der også en Nadia med meget uren hud der fik en lille Freja...

Hun hed Trine, så vidt jeg husker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.