DUM, er det bare mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DatterMalou skriver:

her  Kan du læse lidt om det, hvis du har Facebook..

så er det så nu, jeg tænker hvorfor har jeg ikke facebook haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

wamse

Tynen skriver:

Hvis du følger det link til jubii jeg smed for et par sider siden, så er der en 3000 siders gossip med DUM.

Derudover er der link til FB hvor Sabrinas mor lavede en gruppe om Sabrina (Før Simon blev fjernet) for at "vise" hvor god en mor hun var.
Mener siden blev lukket da Simon så blev fjernet.

Eller står der en masse her:
http://www.facebook.com/#/group.php?gid=2578250239&ref=ts

Hannahs forældreevne hænger vist også lidt i bremsen

Jeg klikkede lige ind på linket, nysgerrig som jeg er 

Seriøst jeg får det dårligt af at sidde og læse, hvordan man sviner de medvirkende til. Nogle af tingene er måske okay at være fortørnet over, men andet er da bare ondskabsfuldt Når nogle af så bliver konfronteret med at deres kommentar er lige grov nok, er standard svaret, jamen de har selv valgt at udstille sig.....og så er alt anstændig opførsel ude af spillet?? Jeg elsker at de DUM, men har sgu ondt af det de skal lægge ryg til...

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

Jeg klikkede lige ind på linket, nysgerrig som jeg er 

Seriøst jeg får det dårligt af at sidde og læse, hvordan man sviner de medvirkende til. Nogle af tingene er måske okay at være fortørnet over, men andet er da bare ondskabsfuldt Når nogle af så bliver konfronteret med at deres kommentar er lige grov nok, er standard svaret, jamen de har selv valgt at udstille sig.....og så er alt anstændig opførsel ude af spillet?? Jeg elsker at de DUM, men har sgu ondt af det de skal lægge ryg til...

Ja... det er sandt. Desværre så kan INGEN der er offentlige i det her land, undgå at blive svinet til... eller i verden...

MEN - jeg syntes det er ok at sladre om det, for det er jo en sladder tv-serie...

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

så er det så nu, jeg tænker hvorfor har jeg ikke facebook haha..

Jeg er heller ikke på fjæsen Men jeg kunne godt se linket. Så det er vidst offentlig tilgængelig...

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

Jeg er heller ikke på fjæsen Men jeg kunne godt se linket. Så det er vidst offentlig tilgængelig...

hiih okey.. så må jeg lige ind og se

Anmeld

19. januar 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

eller også logger den dig automatisk på "låneren"???? har du tjekket det? or je kan ikke huske at kunne se noget uden at være logget på nemlig...

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

eller også logger den dig automatisk på "låneren"???? har du tjekket det? or je kan ikke huske at kunne se noget uden at være logget på nemlig...

ALTSÅ NORMALT kan jeg ikke se ting. Så jeg tror det er et offenligt link...

Anmeld

19. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zafir skriver:

ALTSÅ NORMALT kan jeg ikke se ting. Så jeg tror det er et offenligt link...

ja tror jeg også.. for jeg kan altså også gå ind og se det.. så mon ikke det er det-..

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja tror jeg også.. for jeg kan altså også gå ind og se det.. så mon ikke det er det-..

Tjo, så har i sgu nok alligevel ret jeg troede bare ikke man kunne se en disse på facebook, uden at have login

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

mariamiss6 skriver:

Tjo, så har i sgu nok alligevel ret jeg troede bare ikke man kunne se en disse på facebook, uden at have login

hihi troede jeg heller ikke man kunne, derfor gad jeg ikke engang at gå ind og se heh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.