Til Rosa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

DK

Rosa skriver:

Den er jeg 100% med på Men jeg er med på alle fremtidsplaner der involverer tilpas tempereret alkohol for tiden! Gosh hvor jeg savner coctails!!!

Sjovt - min yndlingsturtle var OGSÅ Donatello - nok mest pga det lilla bånd og så fordi en pind er nemmere at finde end et sværd, to store gafler eller den der nonchago-dims...

Men hvis han klæder sig ud som turtle så ender du jo med stor sansynlighed selv med at blive græsgrøn rundt om munden - husk det...

Endnu engang er du så fremad-visionær. En sej piratkaptajn bliver naturligvis ikke grøn om munden. Jeg må finde noget andet sejere til Mikkel der ikke involverer ansigtsmaling!! Tænk også hvis man fik grønne fingreaftryk på jakken!!

Jeg kan SÅÅ godt forstå du savner cocktails. De er jo gode! Kan du ikke få nogen til at lave en mojito virgin, med lidt romessens i? Det er da lidt derhen af!! Hvis du fikser indgredienser, så skal jeg være din bartender inden for virgin cocktails for en aften, til din mors fest!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Hejsa!

Rigtig fin kage... Hvor har du bamsen fra? Er det sådan en 'udstikker'? Jeg har en plan om en dåbskage, så ville gerne ha fat i noget bamse-sjov!!

Stine 25+0

Anmeld

20. januar 2010

DK

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Rigtig fin kage... Hvor har du bamsen fra? Er det sådan en 'udstikker'? Jeg har en plan om en dåbskage, så ville gerne ha fat i noget bamse-sjov!!

Stine 25+0

Det er en bamse jeg selv har lavet. Altså først laver/ruller/former man kroppen. Så laver man arme, hoved, ben og butterfly, og sætter på. Jeg mener jeg havde en tandstik stukket i kroppen øverst, for at få hovedet til at blive på.

Det var ikke så svært. Kig på den jeg har lavet, og lav en magen til!!

Knus

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Endnu engang er du så fremad-visionær. En sej piratkaptajn bliver naturligvis ikke grøn om munden. Jeg må finde noget andet sejere til Mikkel der ikke involverer ansigtsmaling!! Tænk også hvis man fik grønne fingreaftryk på jakken!!

Jeg kan SÅÅ godt forstå du savner cocktails. De er jo gode! Kan du ikke få nogen til at lave en mojito virgin, med lidt romessens i? Det er da lidt derhen af!! Hvis du fikser indgredienser, så skal jeg være din bartender inden for virgin cocktails for en aften, til din mors fest!!

Jeg tager dig på ordet!!! Jeg trænger virkelig snart til drinks med paraply i... Eller en rigtig god rødvinsbrandert...Mmmmmh....

Det bliver virkelig fedt til festen- musikken er virkelig ved at komme op i gear!Hvis jeg så bare kan holde mig oprejst, det bøvler lidt med lænden i disse dage... Typisk...

Men jeg har købt sprut, øl, vin m.m. ind i pinlige mængder fra Tyskland - der er nok til både gården og gaden og tørstige piger bag baren, så du kan nok ikke køre hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.