Til Rosa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Lagkage er nok hurtigst og nemmest måske?? Vi kan jo evt. lave den med chokoladelagkagebunde og et lag chokolademousse og et lag hindbærmousse?

I love it when you talk dirty... Hvis du fortsætter skal jeg lige ud og have mig et iskoldt styrtbad...

Det med chokolademousse og hindbær lyder HELT perfekt!!! Men jeg tænker om vi kunne lave det til tobleronemousse i stedet for? Er det overhovedet muligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

DK

He he he, jeg sad og så og blev fuldstændigt ustyrlig lækker sulten herhjemme...

Jeg aner ikke hvordan man laver toblerone mousse. Men er der en opskrift, kan vi da helt sikkert lave det!!

Knus Ditte, der as we speak, har fået sit nye piratkostume ind af døren, og det er PISSE sejt, og passer som smurt! Hurra!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

DK skriver:

He he he, jeg sad og så og blev fuldstændigt ustyrlig lækker sulten herhjemme...

Jeg aner ikke hvordan man laver toblerone mousse. Men er der en opskrift, kan vi da helt sikkert lave det!!

Knus Ditte, der as we speak, har fået sit nye piratkostume ind af døren, og det er PISSE sejt, og passer som smurt! Hurra!!

Arrrh hvor ser det FEDT ud!!! Har du ikke et større billede eller et link så man kan se det ordetligt?

Anmeld

19. januar 2010

DK

Det er fuldstændigt som det her link, jakken er bare hvid i stedet for brun. http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.sexyinfluences.com/compare/imageCache.php%3Fsrc%3Dhttp://www.scavengeinc.com%252Fimages%252Flegavenue%252Fcaptain-marauder-pirate-costume.jpg&imgrefurl=http://www.sexyinfluences.com/compare/product/Captain-Marauder-Pirate-Costume.html&usg=__bJ1In8SxDg1I5iCChXson7m0-mE=&h=432&w=432&sz=65&hl=da&start=28&itbs=1&tbnid=WQ1n3JqG1m1zOM:&tbnh=126&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dpirate%2Bcostume%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Dda%26sa%3DN%26start%3D21

Jeg har givet 240 kr. inkl forsendelse fra England, købt på E-bay. Det er helt nyt. Overraskende god kvalitet i forhold til prisen!! Det er en blondekjole med de der flæseærmer, og strutskørt inde under jakken, der lukkes med det der røde bånd i en snørrelukning. Jeg har jo ret lange stænger, så den er sgu lidt kort, he he... Men det regnede jeg med i forvejen, så jeg har tænkt mig at sy et underskørt i rød med sort blondekant, jeg kan have på inden under, så jeg ikke viser baller til hele festen, når jeg kaster mig på gulvet for at samle slik op, når tønden er revnet, he he.... Så vidt jeg kan se på billedet, har hun også et sort skørt under. Mit skal så bare liiiige stikke lidt mere nedenfor.

Så skal jeg naturligvis have mine over knee "pirat" støvler på, og fiskenets strømpebukser...

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

DK skriver:

Altså, så længe man bruger et tyndt lag abrikosmarmelade så smelter det ikke pasten. Man skal vente lidt, og så havde min kage i alt fald, suget alt marmeladen, så kagen bare var vildt klistret, og ikke "våd". Men skal så bare være forsigtig når man putter pasten på, for man har kun et forsøg. Det kan ikke tages af igen.

Jeg er ikke vild med abrikos, men man kunne ikke smage det overhovedet!

Det er jo det samme med smørcreme Der har du heller ikke flere forsøg

Jeg akn heller ikke lide abrikos...

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Det er fuldstændigt som det her link, jakken er bare hvid i stedet for brun. http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.sexyinfluences.com/compare/imageCache.php%3Fsrc%3Dhttp://www.scavengeinc.com%252Fimages%252Flegavenue%252Fcaptain-marauder-pirate-costume.jpg&imgrefurl=http://www.sexyinfluences.com/compare/product/Captain-Marauder-Pirate-Costume.html&usg=__bJ1In8SxDg1I5iCChXson7m0-mE=&h=432&w=432&sz=65&hl=da&start=28&itbs=1&tbnid=WQ1n3JqG1m1zOM:&tbnh=126&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dpirate%2Bcostume%26gbv%3D2%26ndsp%3D21%26hl%3Dda%26sa%3DN%26start%3D21

Jeg har givet 240 kr. inkl forsendelse fra England, købt på E-bay. Det er helt nyt. Overraskende god kvalitet i forhold til prisen!! Det er en blondekjole med de der flæseærmer, og strutskørt inde under jakken, der lukkes med det der røde bånd i en snørrelukning. Jeg har jo ret lange stænger, så den er sgu lidt kort, he he... Men det regnede jeg med i forvejen, så jeg har tænkt mig at sy et underskørt i rød med sort blondekant, jeg kan have på inden under, så jeg ikke viser baller til hele festen, når jeg kaster mig på gulvet for at samle slik op, når tønden er revnet, he he.... Så vidt jeg kan se på billedet, har hun også et sort skørt under. Mit skal så bare liiiige stikke lidt mere nedenfor.

Så skal jeg naturligvis have mine over knee "pirat" støvler på, og fiskenets strømpebukser...

Neeeej jeg ved snart ikke hvad der bliver mest yummy - dig i pirat eller kagen YAAAARRRRRRR siger jeg bare!!! Mikkel går da i sagligt sukkerchock når han ser dig i den mundering 

Hahaha kan lige se dig på alle fire i vild kamp med de andre om små æsker med smarties og rosiner

Og ja - laaaange stænger er virkelig en forbandelse du må lære at trixe dig ud af... stakkels dig

Anmeld

19. januar 2010

DK

Rosa skriver:

Neeeej jeg ved snart ikke hvad der bliver mest yummy - dig i pirat eller kagen YAAAARRRRRRR siger jeg bare!!! Mikkel går da i sagligt sukkerchock når han ser dig i den mundering 

Hahaha kan lige se dig på alle fire i vild kamp med de andre om små æsker med smarties og rosiner

Og ja - laaaange stænger er virkelig en forbandelse du må lære at trixe dig ud af... stakkels dig

Helt klart kagen, selv om jeg nu satser på Mikkel også går i en eller anden form for behageligt chok! Det er jo på vores 4 års dag vi skal til fastelavnsfesten. Vi bliver 40 personer, så det bliver ret vildt tror jeg. Det bliver holdt på en pub i Vejle som min kammi der holder festen arbejder på. Den er lukket til midnat, så vi har det for os selv indtil da.

Jeg håber ikke på æsker med smarties. Så vidt jeg ved kommer der "voksen slik" i form af små flasker, og andre voksen legesager i tønden. tja... for at sige det lige ud, så bliver det en ret moden affærre, he he... Lige noget for os, her på falderebet inden vi nærmer os de 30, ha ha ha...

Jeg skal nok lige få taget et billede af hvor lækre vi ser ud på selve dagen. Mikkel taler lidt om at blive klædt ud som wolverine, men det er åbenbart lidt mere kompliceret end han regnede med, at få svejset et par selv-udløselige-wolverine-kløer, der kan være i jakkeærmet, og springe ud, uden at nogen kommer til skade, som aftenen og promillerne skrider frem, he he... Jeg har foreslået ham dæk-matros, men det synes han ikke??!!!! 

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Hahahahaha mænd altså!!!!

Ja det lyder da som en spicy fest i der skal attendere! Med voksengodter i tønden...  Størstedelen af vores venner vist desværre for chillede til en temafest Sidste gang jeg var til sådan en var i Boston til Halloween hvor jeg og pigerne og en fyr tog afsted som ninjaturtles og det var vildt sjovt:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2010

DK

Hvor er i seje!!

Ninja Turtle! Det vil jeg foreslå Mikkel. Han skal klart være Donatello, da jeg som barn klart havde ham som favorit, fordi hans bånd var Lilla, og fordi han startede med D ligesom jeg selv...

Cool med chillede venner, bare minus cool de ikke er klar på gode gammeldags tema-fester!! Vi holder bare en selv engang, når babyerne er ude af maven og det hele!! Så inviterer vi alle vennerne, og så kan de chillede møde de provensielle og bønderne (der dog heller ikke gider klædes ud, he he)!!!

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

DK skriver:

Hvor er i seje!!

Ninja Turtle! Det vil jeg foreslå Mikkel. Han skal klart være Donatello, da jeg som barn klart havde ham som favorit, fordi hans bånd var Lilla, og fordi han startede med D ligesom jeg selv...

Cool med chillede venner, bare minus cool de ikke er klar på gode gammeldags tema-fester!! Vi holder bare en selv engang, når babyerne er ude af maven og det hele!! Så inviterer vi alle vennerne, og så kan de chillede møde de provensielle og bønderne (der dog heller ikke gider klædes ud, he he)!!!

Den er jeg 100% med på Men jeg er med på alle fremtidsplaner der involverer tilpas tempereret alkohol for tiden! Gosh hvor jeg savner coctails!!!

Sjovt - min yndlingsturtle var OGSÅ Donatello - nok mest pga det lilla bånd og så fordi en pind er nemmere at finde end et sværd, to store gafler eller den der nonchago-dims...

Men hvis han klæder sig ud som turtle så ender du jo med stor sansynlighed selv med at blive græsgrøn rundt om munden - husk det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.