Rosa skriver:
Neeeej jeg ved snart ikke hvad der bliver mest yummy - dig i pirat eller kagen
YAAAARRRRRRR siger jeg bare!!! Mikkel går da i sagligt sukkerchock når han ser dig i den mundering 
Hahaha kan lige se dig på alle fire i vild kamp med de andre om små æsker med smarties og rosiner 

Og ja - laaaange stænger er virkelig en forbandelse du må lære at trixe dig ud af... stakkels dig 

Helt klart kagen, selv om jeg nu satser på Mikkel også går i en eller anden form for behageligt chok! Det er jo på vores 4 års dag vi skal til fastelavnsfesten. Vi bliver 40 personer, så det bliver ret vildt tror jeg. Det bliver holdt på en pub i Vejle som min kammi der holder festen arbejder på. Den er lukket til midnat, så vi har det for os selv indtil da.
Jeg håber ikke på æsker med smarties. Så vidt jeg ved kommer der "voksen slik" i form af små flasker, og andre voksen legesager i tønden. tja... for at sige det lige ud, så bliver det en ret moden affærre, he he... Lige noget for os, her på falderebet inden vi nærmer os de 30, ha ha ha...
Jeg skal nok lige få taget et billede af hvor lækre vi ser ud på selve dagen. Mikkel taler lidt om at blive klædt ud som wolverine, men det er åbenbart lidt mere kompliceret end han regnede med, at få svejset et par selv-udløselige-wolverine-kløer, der kan være i jakkeærmet, og springe ud, uden at nogen kommer til skade, som aftenen og promillerne skrider frem, he he... Jeg har foreslået ham dæk-matros, men det synes han ikke??!!!!

Anmeld