Er I på andre debatsider end den her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

grinbidderen

jeg bruger aæt min overskuds tid på denne side og ellers har jeg osse min-mave. navlestrengen.dk og selvfølig facebook.. men bruger denne og facebook hele tiden. er sjældent inden på de 2 andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

BOBS

er du helt rund...der er godt nok mange bebse sider...godt vores computer først virker optimalt nu, hvor barslen er overstået...ha ha

mvh nybegynderen

Anmeld

19. januar 2010

mariamiss6

BOBS skriver:

den anden side der følte jeg mig stadig som den nye pige i klassen efter tre måneder(ha ha), og synes der blev for meget intern fnidderfnadder, hvor administrator tilsyneladende skulle blive ved at rette på folk...det er sgu for langt ude altså...der står jeg af.

Hvad sørensen, er du libero.dk flygtning ligesom mig hehehehe...

Jeg har før været på netbaby, men ja røv irriterende langsom side, og stort set alle sider er pisse kedelige, i forhold til baby.dk, så her bliver jeg altså....

Jeg læser med jævne mellemrum lidt på voresborn.dk menjeg skriver meget sjældent, og kommer heller ikke forbi der dagligt....

Jeg eeeeelsker baby.dk, og menneskene her inde....

Ud over det, så er der "selvfølgelig" facebook. Men ellers ikke rigtig noget. Jeg brugte en gang komogvind rigtig meget, men det er nærmest flere år siden sidst tror jeg...

Anmeld

19. januar 2010

Sujan

Jeg er på madlog.dk for at få helt fokus på hvad jeg putter i munden og hjælp til at tabe mig lidt. Ellers bruger jeg ikke andre sider

Anmeld

19. januar 2010

Riksen

Eva skriver:

Når jeg ikke har tre unger hjemme....og forhåbentlig har mere tid og energi, så skal jeg dælme også læse en masse...tror ikke jeg når mere end et par stykker om måneden....øv..vil dog hellere i en løbeklub pt..

Ja, det er jo lige det med tiden. Jeg har endnu ikke selv børn, men kunne levende forestille mig hvor meget tid og ikke mindst energi, der bruges på dem.

Siden er god for mig, fordi jeg på den måde bliver holdt til ilden mht. læsningen, for nogle gange ryger hyggelæsningen til fordel for den faglige til studieformål - så på den måde er den også rigtig god

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

mariamiss6 skriver:

Hvad sørensen, er du libero.dk flygtning ligesom mig hehehehe...

Jeg har før været på netbaby, men ja røv irriterende langsom side, og stort set alle sider er pisse kedelige, i forhold til baby.dk, så her bliver jeg altså....

Jeg læser med jævne mellemrum lidt på voresborn.dk menjeg skriver meget sjældent, og kommer heller ikke forbi der dagligt....

Jeg eeeeelsker baby.dk, og menneskene her inde....

Ud over det, så er der "selvfølgelig" facebook. Men ellers ikke rigtig noget. Jeg brugte en gang komogvind rigtig meget, men det er nærmest flere år siden sidst tror jeg...

ha ha nej har refereret til min mave... men ja synes også bare efter kort tid at her er bedst!

Anmeld

19. januar 2010

TbCp

jeg er på to andre babysider, den ene har jeg været på fra inden jeg vidste om jeg var gravide (dec. 06) og der er nogle piger inde jeg gerne stadig vil følge. En anden babyside gik ret død så vi var en hel masse der flyttede derfra og herind, jeg kigger dog stadig derind engang imellem.

Og så er jeg på søskendekram.dk en side for søskende der har mistet søskende. 

Anmeld

19. januar 2010

densorteenke

www.babyfusser.com

www.min-mave.dk

er dem jeg sådan lige kommer på udover her

Anmeld

19. januar 2010

kiroo

nu har jeg været på baby.dk i et halvt års tids og det er lang tid for mig..
har tidligere været på ungmor, men det var ikke lige mig, yntes ikke det var så spændene. jeg er så glad for baby at jeg da henrik havde lavet den der side på facebook, at jeg fik inviteret 27 veninder og bekendteder har små børn, baby eller er gravide, det sidste er der rigtig mange af.

kitt
som trofast åbner baby hver morgen

Anmeld

19. januar 2010

Michael healer

Jeg er på

www.mingler.dk  hvor der er grupper som handler om stort set hvad som helst, så der er noget for enhver smag.

www.selvet.dk som er et spirituelt debat forum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.