Er I på andre debatsider end den her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BOBS skriver:

er bare lidt forsigtigper og er ikke sikker på at man må nævne navne mht reklame m.v.så det er bare mig

Vil blot lige kommentere dit indlæg for at udrydde din og evt. andres tvivl. Ja, man må gerne nævne andre sites herinde. Så længe det ikke er decideret reklame fra andre sites, er det altså helt ok med os, at I brugere diskuterer andre sites, også andre babysites. Vi ønsker et åbent forum, hvor man kan diskutere frit (omend respektfuldt), og vi kan jo kun blive inspirerede af, hvordan andre sites gør tingene, på godt og ondt. Vi tror på, at omtale af andre sites ikke er det, der får folk til at fravælge baby.dk, men derimod personlige præferencer. Og så må vi jo bare gøre vores bedste for at gøre sitet så godt som muligt for alle.

Mvh

Karoline, redaktør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Honningblomst

Riksen skriver:

Jeg bruger litteratursiden.dk, som er en rigtig god side for folk, der elsker at læse god litteratur. Den kan varmt anbefales. Jeg er medlem af en læsegruppe, hvor vi læser og diskuterer alskens romaner. Ja, jeg er lidt af en bognørd - men jeg læser også dansk på uni, så jeg er vel lidt skadet

- Rikke

Når jeg ikke har tre unger hjemme....og forhåbentlig har mere tid og energi, så skal jeg dælme også læse en masse...tror ikke jeg når mere end et par stykker om måneden....øv..vil dog hellere i en løbeklub pt..

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

Karoline skriver:

Vil blot lige kommentere dit indlæg for at udrydde din og evt. andres tvivl. Ja, man må gerne nævne andre sites herinde. Så længe det ikke er decideret reklame fra andre sites, er det altså helt ok med os, at I brugere diskuterer andre sites, også andre babysites. Vi ønsker et åbent forum, hvor man kan diskutere frit (omend respektfuldt), og vi kan jo kun blive inspirerede af, hvordan andre sites gør tingene, på godt og ondt. Vi tror på, at omtale af andre sites ikke er det, der får folk til at fravælge baby.dk, men derimod personlige præferencer. Og så må vi jo bare gøre vores bedste for at gøre sitet så godt som muligt for alle.

Mvh

Karoline, redaktør

oki tak

Anmeld

19. januar 2010

Diana...

Jep jeg er på babyklar.dk men kun i mødregruppen der inde. For ellers er der ikke andre sider.

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Jeg har prøvet at færdes lidt på slyngebarn og min-mave, men slyngebarn er mest for folk som HAR fået børn, virker det som - der er knap så meget graviditetshygge som her, og min-mave er vildt uoverskuelig for mig! Måske er jeg bare forvænt med dejlige baby.dk?

26+2

Anmeld

19. januar 2010

A.

jeg er også på andre siter  NB-kigger der pga min mødregruppe men ikke så tit lorte site  er på 4babies.dk der er rigtigt søde mennesker og utrolig nok skre det faktisk aldrig noget negetiv der..og er også kommet ind på skumfiduserne.dk ved ike hvad ejg skal synes om den site da er lige kommet der og er ved at finde ud af det men ja baby.dk er super

Anmeld

19. januar 2010

Christinahr

Jeg er mest på slyngebarn.dk og så kigger jeg lidt her engang imellem

Anmeld

19. januar 2010

ane-pigen

jeg er også inde på min-mave...babyornot også her ...synes også min-mave er lidt forvirrende....Rigtigt glad for babyornot - der er nogle rigtigt søde piger inde. Men eftersom jeg står med en henvisning til inseminering med donorsæd for enlige, finder jeg de fleste svar herinde - hvor der er nogle i samme båd

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Normalt så er jeg også på blackmarket.dk, men det har været nede i næsten en måned :-S

Det er et sted for subkulturer, så det dækker resten af mig

Men ikke andre forældre sider. Der er ikke noget der slår baby.dk

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg var engang meget men er stadig yderst sjælden ind og kigge på ungmor.dk. Men det faldt til jorden da jeg fandt baby.dk.

Syntes herinde er mere voksent, og ikke så "snobbet" forum som på ungmor.dk. Herinde kan man skrive om alt og uanset hvad så er der altid nogen der kommer med et kærligt los bagi, trøstende ord, eller et godt råd.... På Ungmor.dk bliver det meget hurtig til noget mundhugggeri, og man føler man er den eneste mor som kunne finde på at stikke sit barn pasta to gange i ugen til aftensmad, for de skal da helst have kartofler hver dag (bare et eksempel)

Men nej udover baby.dk har jeg ikke som sådan andre steder jeg kommer....

Kram

Jeg kan kun give dig ret, brugte selv ungmor.dk en kort periode, men derinde er de slet ikke noget for mig. De er nemlig ret krænkende og meget modbydelige til tider

Her er det noget helt andet

for baby.dk og dens brugere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.