LouiseLarsen skriver:
Nævner nu heller ikke navn for at gøre det til en konkurance, for folk bestemmer jo heeelt selv hvad de er til og ikke til....
Ungmor er ik en dårlig side, jeg brugte rigtig meget da jeg fik min søn for 3 år siden til maj. Men nu er der bare andre ting jeg syntes er mere vigtig end de ting der ofte ligger i debatten derinde. Også selvfølgelig fordi som jeg begrunder ovenfor, Jeg syntes man herinde er beder til at acceptere alle mennesker og vores særheder og måde at gøre tingene på.... Men det ligger nok til grunde for at brugerene herinde er ældre!
Håber ik jeg stødte dig ved at nævne et navn...
Kram
hej louise nej havde slet ikke dit indlæg i tankerne
er bare lidt forsigtigper og er ikke sikker på at man må nævne navne mht reklame m.v.så det er bare mig
men giver dig 100 % ret.synes også jeg oplever meget mere modspil/medspil herinde på den fede måde...den anden side der følte jeg mig stadig som den nye pige i klassen efter tre måneder(ha ha), og synes der blev for meget intern fnidderfnadder, hvor administrator tilsyneladende skulle blive ved at rette på folk...det er sgu for langt ude altså...der står jeg af.
og tror på at man må prøve at møde folk der hvor de er, hvis man kan ellers så måske undlade at kommentere/svare....
elsker en god debat, og som du helt rigtigt siger så virker det som om det er der god plads til herinde uden folk sviner hinanden til
og lige et
tilbage til dig
Anmeld