Er I på andre debatsider end den her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. januar 2010

Honningblomst

Og nu må I ikke tage det som om vi skal reklamere for andre, for det er ikke det jeg mener...Baby.dk er og bliver den bedste og jeg kender intet der bare kan nærme sig.. men tænkte om I måske var inde på andre sider end bare om børn?

Selv er jeg inde på kosmetikguide.dk der er mange gode råd og debatter om ja...plastikkirurgi...så var jeg på en slankeside engang, men den gik død og den der hedder singlemom har jeg også brugt lidt.

Hvad med jer?

Knus Eva...pjækker med alle tre drenge i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Og nu må I ikke tage det som om vi skal reklamere for andre, for det er ikke det jeg mener...Baby.dk er og bliver den bedste og jeg kender intet der bare kan nærme sig.. men tænkte om I måske var inde på andre sider end bare om børn?

Selv er jeg inde på kosmetikguide.dk der er mange gode råd og debatter om ja...plastikkirurgi...så var jeg på en slankeside engang, men den gik død og den der hedder singlemom har jeg også brugt lidt.

Hvad med jer?

Knus Eva...pjækker med alle tre drenge i dag...

Ja, det er jeg..

Dog ikke babysider.

Jeg er på angstforeningen..

Men med hensyn til børn osv, så holder jeg mig til denne skønne siden

Knus

Anmeld

19. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg var engang meget men er stadig yderst sjælden ind og kigge på ungmor.dk. Men det faldt til jorden da jeg fandt baby.dk.

Syntes herinde er mere voksent, og ikke så "snobbet" forum som på ungmor.dk. Herinde kan man skrive om alt og uanset hvad så er der altid nogen der kommer med et kærligt los bagi, trøstende ord, eller et godt råd.... På Ungmor.dk bliver det meget hurtig til noget mundhugggeri, og man føler man er den eneste mor som kunne finde på at stikke sit barn pasta to gange i ugen til aftensmad, for de skal da helst have kartofler hver dag (bare et eksempel)

Men nej udover baby.dk har jeg ikke som sådan andre steder jeg kommer....

Kram

Anmeld

19. januar 2010

BinaMor

Jeg lever på slyngebarn.dk... her kigger jeg bare lidt..

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

ja det er jeg  men synes bestemt ikke den er lige så god som denne her....og søgte netop efter denne her, da jeg synes den anden blev for "lukket"...vil ikke nævne navne da det som sagt ikke skal være nogen konkurrence.

og ellers surfer jeg bare list rundt når der er tid til det.

mvh bobs.

Anmeld

19. januar 2010

Louise mortil4

gabriellasmor skriver:

Jeg lever på slyngebarn.dk... her kigger jeg bare lidt..

der kigger jeg også inde, men lever på denne side

Anmeld

19. januar 2010

LouiseNielsen

BOBS skriver:

ja det er jeg  men synes bestemt ikke den er lige så god som denne her....og søgte netop efter denne her, da jeg synes den anden blev for "lukket"...vil ikke nævne navne da det som sagt ikke skal være nogen konkurrence.

og ellers surfer jeg bare list rundt når der er tid til det.

mvh bobs.

Nævner nu heller ikke navn for at gøre det til en konkurance, for folk bestemmer jo heeelt selv hvad de er til og ikke til....

Ungmor er ik en dårlig side, jeg brugte rigtig meget da jeg fik min søn for 3 år siden til maj. Men nu er der bare andre ting jeg syntes er mere vigtig end de ting der ofte ligger i debatten derinde. Også selvfølgelig fordi som jeg begrunder ovenfor, Jeg syntes man herinde er beder til at acceptere alle mennesker og vores særheder og måde at gøre tingene på.... Men det ligger nok til grunde for at brugerene herinde er ældre!

Håber ik jeg stødte dig ved at nævne et navn...

Kram

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

LouiseLarsen skriver:

Nævner nu heller ikke navn for at gøre det til en konkurance, for folk bestemmer jo heeelt selv hvad de er til og ikke til....

Ungmor er ik en dårlig side, jeg brugte rigtig meget da jeg fik min søn for 3 år siden til maj. Men nu er der bare andre ting jeg syntes er mere vigtig end de ting der ofte ligger i debatten derinde. Også selvfølgelig fordi som jeg begrunder ovenfor, Jeg syntes man herinde er beder til at acceptere alle mennesker og vores særheder og måde at gøre tingene på.... Men det ligger nok til grunde for at brugerene herinde er ældre!

Håber ik jeg stødte dig ved at nævne et navn...

Kram

hej louise nej havde slet ikke dit indlæg i tankerne er bare lidt forsigtigper og er ikke sikker på at man må nævne navne mht reklame m.v.så det er bare mig

men giver dig 100 % ret.synes også jeg oplever meget mere modspil/medspil herinde på den fede måde...den anden side der følte jeg mig stadig som den nye pige i klassen efter tre måneder(ha ha), og synes der blev for meget intern fnidderfnadder, hvor administrator tilsyneladende skulle blive ved at rette på folk...det er sgu for langt ude altså...der står jeg af.

og tror på at man må prøve at møde folk der hvor de er, hvis man kan ellers så måske undlade at kommentere/svare....

elsker en god debat, og som du helt rigtigt siger så virker det som om det er der god plads til herinde uden folk sviner hinanden til

og lige et tilbage til dig

Anmeld

19. januar 2010

Stumpen

Jeg er her og på slankedoktor.dk..

Anmeld

19. januar 2010

Riksen

Jeg bruger litteratursiden.dk, som er en rigtig god side for folk, der elsker at læse god litteratur. Den kan varmt anbefales. Jeg er medlem af en læsegruppe, hvor vi læser og diskuterer alskens romaner. Ja, jeg er lidt af en bognørd - men jeg læser også dansk på uni, så jeg er vel lidt skadet

- Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.