veninderne forsvinder, hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

SarahAa

Tutter skriver:

Mange gange tror jeg at, veninderne bliver bange og ikke ved hvordan de skal reagere.. Det gjorde jeg selv, da min veninde blev gravid i August 07.. Jeg var hjemme hos hende den dag hun testede positiv.. Da jeg kom hjem, blev jeg rigtig bange, og tænkte hvad der nu skulle ske.. Min veninde og jeg var MEGET tætte og så hinanden hver dag, deler alt osv.

Da jeg sad derhjemme om aftenen, skrev jeg alle mine tanker ned.. Dagen efter snakkede jeg med min veninde om det, at jeg var bange for hvordan vores liv ville se ud bagefter. Men alle mine tanker var unødvendige, idag er vi stadig jordens bedste veninder, jeg var med til scanniger og undersøgelser

De tanker jeg skrev ned den dag hun testede positiv, bliver idag brugt til en dagbog/scrapbog til hendes søn, hvornår de skal have den ved jeg ikke, da jeg stadig skriver meget i den og tilføjer billeder til...
Sorry det blev lidt langt, men ville bare give en venindes besyv med
Knus Beck - Som nu er gudmor til den dejligste dreng på snart 2 år

Er glad på jeres og ikke mindst dine vejne

Jeg er selv en rigtig "skriver", så alle tanker er skrevet ned under dette "forløb".

Måske jeg en dag kan få læst det højt for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Becks

SarahAa skriver:

Jeg er selv en rigtig "skriver", så alle tanker er skrevet ned under dette "forløb".

Det synes jeg du skal, for mange gange ved de ikke at de skubber dig væk

Og dem der bliver er de rigtige venner

Anmeld

19. januar 2010

MaleneG

SarahAa skriver:

Årh søde

Du ved hvor jeg er, og har altid tid til dig hvis du har brug for en snak, eller bare en krammer

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

Årh søde

Du ved hvor jeg er, og har altid tid til dig hvis du har brug for en snak, eller bare en krammer

Ja det er dejligt at have dig søde!

Håber snart vi kan ses igen

Anmeld

19. januar 2010

MaleneG

SarahAa skriver:

Ja det er dejligt at have dig søde!

Håber snart vi kan ses igen

Ja vi må lige finde ud af et eller andet, inden for den nærmeste tid   lige pludselig får du også hænderne fulde af baby

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

Ja vi må lige finde ud af et eller andet, inden for den nærmeste tid   lige pludselig får du også hænderne fulde af baby

Ja nemlig

Men det bliver også dejligt at mødes med vores skønne babyer

Anmeld

19. januar 2010

MaleneG

SarahAa skriver:

Ja nemlig

Men det bliver også dejligt at mødes med vores skønne babyer

hehe ja synes det er super dejligt de kommer så tæt på hinanden, så de kan få noget glæde ud af hinanden.  

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

hehe ja synes det er super dejligt de kommer så tæt på hinanden, så de kan få noget glæde ud af hinanden.  

Ja det er rigtig skønt

Det planlagde vi alligevel ret godt

Anmeld

19. januar 2010

Heidi.

Jeg kan give dig en simpelt forklaring på det.

Fordi Det IKKE er rigtige veninder.

Der sker meget med en når man venter sig, og hvis dine veninder ikke har børn, så kan det sagtens væe derfor.

Men tro mig selvom det er hårdt og man holder af sine veninder, så kommer der nye til når man får barn. Dem møder man på de mest underlige måder

Anmeld

19. januar 2010

MaleneG

SarahAa skriver:

Ja det er rigtig skønt

Det planlagde vi alligevel ret godt

hehe ja det er ret godt klaret men tror ikke vi bliver ensomme med alle dem som skal have bebser rundt omkring os i det kommende år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.