da min søster for to år siden blev mor skete det samme for hende. hun var dengang lige blevet 21 og hun var enormt ked af det, da hun pludselig kunne se, at der faktisk ikke var nogen veninder tilbage. ikke at venskabet som sådan var ophørt, der var ikke nogen der direkte havde meldt ud, at nu ville de ikke være venner mere, men kontakten var bare ligeså stille gledet ud og blevet til sporadiske korte telefonopkald og smser.
idag, to år efter, har hun sine 3 bedste veninder tilbage igen for fuld udblæsning og alle har de sagt til hende, at de faktisk blev rigtig skræmt over udsigten til at hun skulle giftes og have barn, for selvom de selv boede/bor med kærester, så var de slet slet ikke dér i deres liv. men langsomt fandt de jo ud af, at hun ikke ændrede sig som veninde blot fordi hun blev mor - selvfølgelig ændrer den TID hun har til rådighed sig, men hun kunne jo sagtens være veninder og hygge og sladre og shoppe og alting og hendes datter behøver jo ikke deltage i det hele, slet ikke nu hvor hun er stor.
ja...jeg ville bare sige, at jeg tror det sker for rigtig mange, men det KAN altså godt ende lykkeligt selvom I lige nu står og føler jer svigtet 
Anmeld