Endnu engang er jeg helt knust :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Bavianis

Eva skriver:

Ja for pokker....kan man ikke lave en facebookgruppe med mænd der ikke er værd at kende... så starter vi med ham klovnen her...fanme så mange fjolser...

HAHAHA! I er altså for seje! Så til dig der er blevet svigtet af den dumme taber - læs de her herlige indlæg fra dine baby.dk sisiters og få det bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv hvor er det bare frygtelig sådan noget altså!!!...

HÅBER du finder dig en ordenlig fyr, inden længe.

STORT KRAM

Anmeld

18. januar 2010

LauraLW

Znuzke skriver:

Tror faktisk jeg havde foretrukket en sms idag.....

Og kram til dig (og til mig....)

Også dig? Det lyder da ikke så rart...

og puha. Det er jeg ked af at høre! Men nu er det tid at tænke lidt på dig selv også, så du kan blive glad igen!

Knus herfra

Anmeld

18. januar 2010

ekzunz

LauraLW skriver:

Også dig? Det lyder da ikke så rart...

og puha. Det er jeg ked af at høre! Men nu er det tid at tænke lidt på dig selv også, så du kan blive glad igen!

Knus herfra

Jeps - os' mig.....

Anmeld

18. januar 2010

LauraLW

Znuzke skriver:

Jeps - os' mig.....

Sådan for good? ØV! (og undskyld, det rager jo i virkeligheden ikke mig)

Anmeld

18. januar 2010

lollandpigen

Hej søde....

Nej altså søde... i dit sidste brev til mig lød det som om I havde det fantastisk men som jeg siger man ved aldrig emd de fyre.....

Se det sådan her..... Det er godt han har droppet dig for du er simpelhen for sød og god til sådan en fyr og er bedre tjent uden....

Ved godt det er hårdt og det vil tage tid at komme over men det er bare for langt ude at sende sådan en sms istedet for at sige det til personligt..... Han er ikke værd at samle på og fortjener bestemt ikke dig.....

Humøret op søde der findes stadig nogle søde og gode fyre derude....

De største knus fra mig til dig....

Anmeld

18. januar 2010

wamse

Årh søde søde pige, du får en kæmpe krammer af migDet er ikke dig, der er noget galt med, men helt klart hans tab. 

Anmeld

18. januar 2010

anna-jonas

Sender dig en masse tanker og postive energier................du skal nok komme dig hurtigt, er jeg sikker på.............for han har altså ikke behandlet dig pænt. Jeg ville ønske at du kunne blive godt gammeldags GAL i skralden.............. Det er meget bedre energi at udlede............for det går ud af, og ikke ind ad, som ked-af-det-hed.

Jeg VED at der er en sød og reel fyr til dig derude.............men nogle af os, skal bare kysse en del frøer (idiotfrøer), før vi rammer plet.

Jeg er KLART med på den liste over "Looser's in love"...............har nok et par stykker eller 5, der kan klare de skrappe optagelseskrav til sådan en liste. Nemlig..........Uærlige, Utro, kujonagtige, små "kronjuveler" og IQ under sinkeniveau. *ROL*

Stort kram Mette

Anmeld

18. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

årh det jeg ked af at høre..

Du fortjener meget bedre, og der er intet galt med dig!!

hvor er det bare klamt at han skriver det over sms, argh men COME ON!! er vi ikke voksne..... men tænk på når alt gå helt skidt, så se på din smukke datter, hende har du sgu gjort godt ..

men en KÆMPE  herfra.. knus cille

Anmeld

18. januar 2010

Bondepigen

Endnu engang; det er IKKE dig der er noget galt med !!!

Hvad er det for en opførsel folk har nu om dage?!! Synes virkelig det er skrækkeligt som folk behandler hinanden!!!

Hvorfor behandler folk ikke andre, som de gerne selv vil behandles? Og jeg tvivler på, at der er nogen af dem, der har lyst til at blive behandlet på den måde....

Måske er du, som Michella80 er inde på, bare alt for flink, og lukker for mange dumme mennesker ind i dit liv...?!

Men DU er ikke nogen dørmåtte, så i stedet for at være ked af det, og tro der er noget galt med dig, så bliv vred!!!

Har du ikke en boksebold, så kan du rigtig tæske løs på den, mens du forestiller dig at den er både ham fjolset og dine "venner" som ikke kom til din søde datters fødselsdag!

De er nogle fjolser hele bundet, og har slet ikke fortjent dig...'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.