Endnu engang er jeg helt knust :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Barbamama

åh....Det gør mig rigtig ked af det at læse dit indlæg.... Det er ikke dig der er noget i vejen med det er dem omkring dig. Hvis du altid er sød overfor andre er du måske også for sød overfor nogle som ikke fortjener det. Du lukker nok alle ind i dit liv og nogle af dem burde du måske ikke. Åh jeg håber du snart kommer ovenpå igen selvom det altid gør ondt når der er en der går fra en....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Diana...

Ahh det jeg virkelig ked af at høre øv øv et fjols han er.

OG DER ER INTET GALT MED DIG. 

Kender dig kun her fra men du virker som et helt fantastisk menneske så sød ved alle så det dem der noget galt med. Du har nok bare ikke haft de rigtig venner og fyren f... ham han er jo ikke det vær så og ja det sgu nemmere sagt end gjort. 

kæmpe kram fra mig.

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Milla-Victoria's mor skriver:

Nu kan jeg bare ikke mere....

Jeg synes simpelthen ikke det er fair!! Det er ikke mere end en uge siden at jeg bliv vendt ryggen af alle mine nære "venner/veninder".....

De sidste par år, har en stor del af familien vendt mig ryggen.

Og i dag præsterede jeg så at blive dumpet over en sms.

Da jeg fik fri i dag, havde jeg modtaget følgende sms:

" Hej Pernille. Som du nok allerede har regnet ud, kan det ikke blive til noget imellem os to. Kemien er der bare ikke som vi begge havde gået og håbet på. Håber du forstår?"

Kan der være mere svigt?? Jeg orker ikke mere.... Og selv om jeg kun har flirtet med ham i 3 mdr, og datet ham i en mdr (dog, kendt ham i 10 år). Så er jeg helt ulykkelig. Tårerne triller bare!! Jeg synes selv det er åndsvagt at jeg er så ked.... men jeg var virkeligt ved at falde for ham!!

Nu gider jeg bare ikke mere!! Det må jo være mig, der er noget galt med, siden alle føler trang til at svigte..... Men hvad er det??

Jeg tænker altid på andre før mig selv. Jeg svigter aldrig, og jeg er altid glad med et smil på læben (uanset hvilket humør jeg er i). Jeg synes selv jeg er en dejlig kvinde, med ben i næsen, og som er til at stole på!! Jeg fatter ikke at jeg kan tage så meget fejl af mig selv.

Hold op hvor gør det ondt, at jeg altid skal svigtes.

Hvornår er det min tur til at få lidt lykke eller bare lidt held i livet????????

Ville egentligt ikke noget med det her indlæg..... Følte bare ikke lige at jeg havde andre at gå til

Sender dig et MEGA kæmpe knus og kram og rigtig mange positive tanker og energi Håber at det hele snart vender

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Eva skriver:

Åh alle de nitter der render rundt...måske skulle vi lave en hjemmeside som skulle hedde og indeholde navne på MÆND MAN SKAL HOLDE SIG FRA....jeg har et par stykker til listen....pis...vi er nogen der skal kysse en del frøer...

Føler med dig og tud og skæld ud alt du orker...UD med det...skæld ham ud også hvis du har brug for det....

Knus Eva

Dén liste er jeg med på

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Sådan en taber-idiot at slå op på sms!!! Øv...sender dig et KÆMPE

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

dorthemus skriver:

Dén liste er jeg med på

Perfekt...det gør vi sgu...med navns nævnelse, evner og størrelse og hele skidtet...så kunne nogle af os måske hævne for de andre

Anmeld

18. januar 2010

NaFe

Hold da kæft en stor nar han er....og kujon af gøre det over sms...hva sker der lige for det altså...

Men ved du hvad...Du skal nok finde en rette, det skal nok ske...

Har selv lige fundet manden i mit liv..og ja det så efter af have ledt i 4 år, 4 år med en masse spader og kujoner...

Stort stort knus til dig...

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Eva skriver:

Perfekt...det gør vi sgu...med navns nævnelse, evner og størrelse og hele skidtet...så kunne nogle af os måske hævne for de andre

Eller mangel på samme...(størrelse altså)...hø hø

Det minder mig om Samantha i Sex And The City hvor hun hænger Richard ret så meget ud på flyers over hele Manhattan, til skræk og advarsel...haha

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

dorthemus skriver:

Eller mangel på samme...(størrelse altså)...hø hø

Det minder mig om Samantha i Sex And The City hvor hun hænger Richard ret så meget ud på flyers over hele Manhattan, til skræk og advarsel...haha

Ja for pokker....kan man ikke lave en facebookgruppe med mænd der ikke er værd at kende... så starter vi med ham klovnen her...fanme så mange fjolser...

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Eva skriver:

Ja for pokker....kan man ikke lave en facebookgruppe med mænd der ikke er værd at kende... så starter vi med ham klovnen her...fanme så mange fjolser...

Så følger jeg trop med mine nitter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.