Endnu engang er jeg helt knust :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Mutti2

Nu kan jeg bare ikke mere....

Jeg synes simpelthen ikke det er fair!! Det er ikke mere end en uge siden at jeg bliv vendt ryggen af alle mine nære "venner/veninder".....

De sidste par år, har en stor del af familien vendt mig ryggen.

Og i dag præsterede jeg så at blive dumpet over en sms.

Da jeg fik fri i dag, havde jeg modtaget følgende sms:

" Hej Pernille. Som du nok allerede har regnet ud, kan det ikke blive til noget imellem os to. Kemien er der bare ikke som vi begge havde gået og håbet på. Håber du forstår?"

Kan der være mere svigt?? Jeg orker ikke mere.... Og selv om jeg kun har flirtet med ham i 3 mdr, og datet ham i en mdr (dog, kendt ham i 10 år). Så er jeg helt ulykkelig. Tårerne triller bare!! Jeg synes selv det er åndsvagt at jeg er så ked.... men jeg var virkeligt ved at falde for ham!!

Nu gider jeg bare ikke mere!! Det må jo være mig, der er noget galt med, siden alle føler trang til at svigte..... Men hvad er det??

Jeg tænker altid på andre før mig selv. Jeg svigter aldrig, og jeg er altid glad med et smil på læben (uanset hvilket humør jeg er i). Jeg synes selv jeg er en dejlig kvinde, med ben i næsen, og som er til at stole på!! Jeg fatter ikke at jeg kan tage så meget fejl af mig selv.

Hold op hvor gør det ondt, at jeg altid skal svigtes.

Hvornår er det min tur til at få lidt lykke eller bare lidt held i livet????????

Ville egentligt ikke noget med det her indlæg..... Følte bare ikke lige at jeg havde andre at gå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Koen.

Kæmpe og for lykken snart vender for dig

Anmeld

18. januar 2010

oo

åh for fanden da også! og hvor pisse kyllinge-svagpisser-agtigt at slå op over sms!!!

der er IKKE noget galt med dig, du er en rigtig dejlig, varm, smuk og sjov kvinde og alle dem der ikke har store nok øjne til at kunne se det, er simpelthen ikke din tid værdig!

Anmeld

18. januar 2010

4xGreve

Åh for søren det kan de da ikke være bekendt men tror bestemt ikke det er dig der er noget galt med, tror ene og alene det er dem og dette er måske tidspunktet til at overveje at søge ny venner og evt. i en helt anden bold gade...

Er ked af at høre at folk ikke kan vise et så dejligt mennske respekt men en dag skal de helt rigtige nok komme til dig...

Savner selv venner og selskab da alle mine venner også har svigtet og det var bare på et meget forkert tidspunkt så valgte at kotte dem og starte mit liv på en helt frisk og  selvom jeg sidder her helt venneløs så har jeg det faktisk beder  uden dem velviden om at jeg nok skal finde mig nogen rigtige venner en dag...

Og det med ham flirten hvis han skriver og dropper dig over sms har han da slet ikke fortjent dig, så har du da helt klart fortjent langt mere, og du skal passe på ikke at lade dig nøjes for du er en kvinde der er guld værd med en øjesten som er guld værd og ike fortjener intet mindre end en hel guldmine

Anmeld

18. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ved ikke helt hvad jeg kan sige for at gøre det hele lidt bedre, så jeg sender et kæmpe

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg synes simpelthen ikke det er fair!! Det er ikke mere end en uge siden at jeg bliv vendt ryggen af alle mine nære "venner/veninder".....

" Hej Pernille. Som du nok allerede har regnet ud, kan det ikke blive til noget imellem os to. Kemien er der bare ikke som vi begge havde gået og håbet på. Håber du forstår?"

Kan der være mere svigt?? Jeg orker ikke mere.... Og selv om jeg kun har flirtet med ham i 3 mdr, og datet ham i en mdr (dog, kendt ham i 10 år). Så er jeg helt ulykkelig. Tårerne triller bare!! Jeg synes selv det er åndsvagt at jeg er så ked.... men jeg var virkeligt ved at falde for ham!!

Nu gider jeg bare ikke mere!! Det må jo være mig, der er noget galt med, siden alle føler trang til at svigte..... Men hvad er det??

Jeg tænker altid på andre før mig selv. Jeg svigter aldrig, og jeg er altid glad med et smil på læben (uanset hvilket humør jeg er i). Jeg synes selv jeg er en dejlig kvinde, med ben i næsen, og som er til at stole på!! Jeg fatter ikke at jeg kan tage så meget fejl af mig selv.

Hvornår er det min tur til at få lidt lykke eller bare lidt held i livet????????

Ville egentligt ikke noget med det her indlæg..... Følte bare ikke lige at jeg havde andre at gå til

Hej

Der er da ikke noget galt med dig, du lyder da til at være et rigtigt godt menneske.

Der må da være en grund til at de vender dig ryggen, hvad mener de du har gjort, siden de gør det ?

mvh Michael

Anmeld

18. januar 2010

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Årh for fanden søde

Han er SLET ikke det værd, og han fortjener dig slet ikke!!! Han er slet ikke klar over hvad det er han mister..

Og søde dig? Det er ikke dig der er noget galt med, det er dem! Stol på det.. Og tag et kig på din smukke smukke pige, du er alen med hende, og se hvilken skønnert der er kommet ud af hende

Anmeld

18. januar 2010

LinLin

Årh! Det er jeg sgu ed af at høre! Det har du ikke fortjent! Og så over SMS - helt ærligt!  Kæmpe !

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Åh alle de nitter der render rundt...måske skulle vi lave en hjemmeside som skulle hedde og indeholde navne på MÆND MAN SKAL HOLDE SIG FRA....jeg har et par stykker til listen....pis...vi er nogen der skal kysse en del frøer...

Føler med dig og tud og skæld ud alt du orker...UD med det...skæld ham ud også hvis du har brug for det....

Knus Eva

Anmeld

18. januar 2010

ekzunz

Tror faktisk jeg havde foretrukket en sms idag.....

Og kram til dig (og til mig....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.