Nu kan jeg bare ikke mere.... 
Jeg synes simpelthen ikke det er fair!! Det er ikke mere end en uge siden at jeg bliv vendt ryggen af alle mine nære "venner/veninder"..... 
De sidste par år, har en stor del af familien vendt mig ryggen. 
Og i dag præsterede jeg så at blive dumpet over en sms.
Da jeg fik fri i dag, havde jeg modtaget følgende sms:
" Hej Pernille. Som du nok allerede har regnet ud, kan det ikke blive til noget imellem os to. Kemien er der bare ikke som vi begge havde gået og håbet på. Håber du forstår?"

Kan der være mere svigt?? Jeg orker ikke mere.... Og selv om jeg kun har flirtet med ham i 3 mdr, og datet ham i en mdr (dog, kendt ham i 10 år). Så er jeg helt ulykkelig. Tårerne triller bare!! Jeg synes selv det er åndsvagt at jeg er så ked.... men jeg var virkeligt ved at falde for ham!! 
Nu gider jeg bare ikke mere!! Det må jo være mig, der er noget galt med, siden alle føler trang til at svigte..... Men hvad er det?? 
Jeg tænker altid på andre før mig selv. Jeg svigter aldrig, og jeg er altid glad med et smil på læben (uanset hvilket humør jeg er i). Jeg synes selv jeg er en dejlig kvinde, med ben i næsen, og som er til at stole på!! Jeg fatter ikke at jeg kan tage så meget fejl af mig selv. 
Hold op hvor gør det ondt, at jeg altid skal svigtes. 
Hvornår er det min tur til at få lidt lykke eller bare lidt held i livet????????
Ville egentligt ikke noget med det her indlæg..... Følte bare ikke lige at jeg havde andre at gå til 
Anmeld