barnevognen med på 2. sal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

eliasogmor

Sisley skriver:

- men er selve betrækket ikke af uld og derfor stadigvæk meget varm?

det er bare alm stof...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Jeg har fået at vide, at man ikke kan bruge en voksi over sommeren - den er simpelthen for varm selvom det er uld. Var selv helt vild for at få en i stedet for en lift, men det dutter efter sigende bare ikke. Min svigerinde - som har 3 børn - anbefalede helt klart en lift, da baby føler sig mere tryg i den end i en voksi. Men det er selvfølgelig et holdningsspørgsmål :-) Jeg tør bare ikke bruge en voksi, når det bliver varmt.

Holder liften ikke i hvert fald sommeren over, tror du, hvis vi føder i maj?

Nu ved jeg ikke lige, hvor du har det fra, at Voksi er for varm om sommeren? De originale voksier har forskellige sider - en tyk og en tynd, som man så kan bruge på forskellige årstider, hvilket jeg synes er brandsmart, og hvis er er hedebølge skal baby alligevel ikke sove med dyne, men kan nøjes med et tyndt tæppe.

I min vennekreds har alle været utrolig glade for at bruge Voksiposen både sommer og vinter Uld er både varme og kuldeisolerende jo...

K.h. Linda

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

der er ikke lift til nogen af vognene men har en ny og en brugt voksi som kan bruges også om sommeren - for så tager man bare vinterdynen af det øverste og ligger dobbelt som "madras" og et lille tyndt tæppe i overdelen - det er i hvert fald hvad jeg er blevet anbefalet de fleste steder fra.. fordi den originale sommerdyne nærmest ér et lille tæppe...

Yes, yes, yes Jeg gider heller ikke investere i sommedyne. Voksien har også forskellig tykkelse. Det så jeg på deres hjemmeside, så om foråret kan den vendes om, så baby ligger på den tykke side og med den tynde side over sig

Anmeld

18. januar 2010

Mie A

BlyViol skriver:

tusind tak alle sammen !!!

det bliver sådan at jeg stiller den brugte barnevogn op på altanen permanent, og den nye kan jeg så det første år hvor vi alligevel ikk har en DP bare bruge selv til gåture osv der er ikke lift til nogen af vognene men har en ny og en brugt voksi som kan bruges også om sommeren - for så tager man bare vinterdynen af det øverste og ligger dobbelt som "madras" og et lille tyndt tæppe i overdelen - det er i hvert fald hvad jeg er blevet anbefalet de fleste steder fra.. fordi den originale sommerdyne nærmest ér et lille tæppe...

Det lyder som en god plan - og når den lille skal i dp, så har I jo sikkert en klapvogn, som I bruger til at gå ture med og så kan den ene barnevogn komme ned til dp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.