nu bor jeg på første og har heldigvis elevator, og jeg ville sige sådan at hvis den ikke var der ville jeg klart købe en ekstra til altanen, men kan ikke lige se hvorfor du skal købe en til dp, da min den store gik i dagpleje i ishøj kommune mente min første dagpleje mor at jeg skulle aflever mit barn i barnevognen, men jeg jeg skulle bruge cykel på jobbet var dette ikke muligt, en gå tur til dp tog ca-. 30 min. så mente hun at vi skulle aflever barnevognen om mandagen og tage den med hjem igen fredag, men hvad så hvis jeg skulle op og handel eller bare ud og gå tur med hunden.. jeg ringede op til dp kontoret, fordi at på deres hjemme side står der de søger for sove plads. og det gjorde de også, de leje en barnevogn hun kunne sove i. så det jeg mener er at dp skal søger for barnvogn.
og så ville jeg aldrig stille liften på altanen, der er bare ikke det samme.
kender en der satte liften på altan, godt nok på gulvet, lukkede altan men koldt, det endte med hun fik urinvejsinf. som spredte sig til nyren, stakkels pige, hunskal det lige siges at der er mange mærkelige historier om denne mor... dog sande,men sådan en der nok skulle have lidt ekstra hjælp..
Anmeld