barnevognen med på 2. sal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.756 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Vidunderligeunger

Da vi skal flytte 1½ månedstid inden jeg føder, og flytte på 2. sal.. hvad gør man så når bebsen skal sove udenfor?? vi får altan hvor barnevognen godt kunne stå, men jeg kan sgu da ik bære den tunge vogn derop flere gange om dagen?? vi har købt en brugt barnevogn til DP, men kunne man bare stille den på altanen permanent så det kun er voksien man skal slæbe frem og tilbage?? og så bruge den nye barnevogn i DP også...`?? for 3 barnevogne er vel ikke nødvendigt altså en til DP permanent, en til altanen parmanent og en som man selv går tur med som står i barnevognsskuret når man ikke bruger den?? eller hvad gør I andre?
Det er ikke muligt at baby sover i en gård udenfor opgangen, den SKAL på altanen pga. området vi skal bo I ikke er heeelt fredeligt . efter min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Halbschön

Hej.
jeg bor også på 2.sal med min lille søn på 3mdr.. DP-barnevogn har vi ikke tænkt på endnu, men vi har en altan barnevogn til at stå fast på altanen og vores nye barnevogn står nede i kælderen til alle gåturene. Det fungerer fint, vi tager selve "kassen" ind hver dag efter brug for, at den ikke skal blive våd, kold osv..

Renée

Anmeld

18. januar 2010

Sisley

Jeg bor også på 2. sal og har kun en barnevogn til gåturene. Jeg håber på, at tøsen kan sove i liften på altanen (har termin i maj) i hvert fald de første måneder og så må vi se... Kunne godt finde på at supplere med en billig vogn eller tage barnevognen op i lejligheden og købe en kombivogn til gåturene. Det er mit første barn, så jeg har ingen erfaringer på det punkt, så vi tager det bare lidt som det kommer.

Sisley
24+1

Anmeld

18. januar 2010

Vidunderligeunger

Renée88 skriver:

Hej.
jeg bor også på 2.sal med min lille søn på 3mdr.. DP-barnevogn har vi ikke tænkt på endnu, men vi har en altan barnevogn til at stå fast på altanen og vores nye barnevogn står nede i kælderen til alle gåturene. Det fungerer fint, vi tager selve "kassen" ind hver dag efter brug for, at den ikke skal blive våd, kold osv..

Renée

er den ikke også tung? og tager i den med heeelt op på 2. sal?? vi har vidst sådan nogle barnevognsskure, kunne man ligge plastic over i stedet måske? jeg gider nemlig heller ikk have en fugtig barnevogn som man har givet mange penge for..

Anmeld

18. januar 2010

Vidunderligeunger

Sisley skriver:

Jeg bor også på 2. sal og har kun en barnevogn til gåturene. Jeg håber på, at tøsen kan sove i liften på altanen (har termin i maj) i hvert fald de første måneder og så må vi se... Kunne godt finde på at supplere med en billig vogn eller tage barnevognen op i lejligheden og købe en kombivogn til gåturene. Det er mit første barn, så jeg har ingen erfaringer på det punkt, så vi tager det bare lidt som det kommer.

Sisley
24+1

jeg har også termin i maj, men har en voksi i stedet for lift - og jeg synes der skal være mere "rundt om" baby når de sover ude, end en voksi kan gi.. men en lift holder jo bare ik ret længe men tak for dit svar...

Anmeld

18. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Hej.

Renée

det samme har vi...

Vi har min lillebrors gamle firkanted odder stående fast på altan, tager dog kassen med ind når han er vågnet og kommet i tøjet. (sover i voksi, derfor kun strømpebukser mm)

Så find en gammel vogn og have den stående oppe.

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

BlyViol skriver:

er den ikke også tung? og tager i den med heeelt op på 2. sal?? vi har vidst sådan nogle barnevognsskure, kunne man ligge plastic over i stedet måske? jeg gider nemlig heller ikk have en fugtig barnevogn som man har givet mange penge for..

Altså vi har en gammel gammel barnevogn som står fast på altanen.... Det eneste vi tager ind er selve kassen for at den ikke skal blive fugtig og kold. Og så har vi vores nye/normale barnevogn som står i kælderen til gåture osv... Så det eneste der skal bæres op og ned fra 2.sal er baby+lift

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

det samme har vi...

Vi har min lillebrors gamle firkanted odder stående fast på altan, tager dog kassen med ind når han er vågnet og kommet i tøjet. (sover i voksi, derfor kun strømpebukser mm)

Så find en gammel vogn og have den stående oppe.

Lige præcis, og bare en gammel skrot-barnevogn vi har til at stå på altanen.. Og den fungerer rigtig godt

Anmeld

18. januar 2010

Sisley

BlyViol skriver:

jeg har også termin i maj, men har en voksi i stedet for lift - og jeg synes der skal være mere "rundt om" baby når de sover ude, end en voksi kan gi.. men en lift holder jo bare ik ret længe men tak for dit svar...

Jeg har fået at vide, at man ikke kan bruge en voksi over sommeren - den er simpelthen for varm selvom det er uld. Var selv helt vild for at få en i stedet for en lift, men det dutter efter sigende bare ikke. Min svigerinde - som har 3 børn - anbefalede helt klart en lift, da baby føler sig mere tryg i den end i en voksi. Men det er selvfølgelig et holdningsspørgsmål :-) Jeg tør bare ikke bruge en voksi, når det bliver varmt.

Holder liften ikke i hvert fald sommeren over, tror du, hvis vi føder i maj?

Anmeld

18. januar 2010

kiroo

nu bor jeg på første og har heldigvis elevator, og jeg ville sige sådan at hvis den ikke var der ville jeg klart købe en ekstra til altanen, men kan ikke lige se hvorfor du skal købe en til dp, da min den store gik i dagpleje i ishøj kommune mente min første dagpleje mor at jeg skulle aflever mit barn i barnevognen, men jeg jeg skulle bruge cykel på jobbet var dette ikke muligt, en gå tur til dp tog ca-. 30 min. så mente hun at vi skulle aflever barnevognen om mandagen og tage den med hjem igen fredag, men hvad så hvis jeg skulle op og handel eller bare ud og gå tur med hunden.. jeg ringede op til dp kontoret, fordi at på deres hjemme side står der de søger for sove plads. og det gjorde de også, de leje en barnevogn hun kunne sove i. så det jeg mener er at dp skal søger for barnvogn.

og så ville jeg aldrig stille liften på altanen, der er bare ikke det samme.

kender en der satte liften på altan, godt nok på gulvet, lukkede altan men koldt, det endte med hun fik urinvejsinf. som spredte sig til nyren, stakkels pige, hunskal det lige siges at der er mange mærkelige historier om denne mor... dog sande,men sådan en der nok skulle have lidt ekstra hjælp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.