barnevognen med på 2. sal??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi bor også på 2 sal, barnevognen står i kælderen. Faktisk er det sjældent vi bruger den, da det er meget nemmere med viklen. Men det er en anden sag.

Liam sover middagslur indenfor, enten på sofaen, i mor og fars seng eller i hans egen seng, eller også sover han når vi er ude at gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Sisley skriver:

Jeg har fået at vide, at man ikke kan bruge en voksi over sommeren - den er simpelthen for varm selvom det er uld. Var selv helt vild for at få en i stedet for en lift, men det dutter efter sigende bare ikke. Min svigerinde - som har 3 børn - anbefalede helt klart en lift, da baby føler sig mere tryg i den end i en voksi. Men det er selvfølgelig et holdningsspørgsmål :-) Jeg tør bare ikke bruge en voksi, når det bliver varmt.

Holder liften ikke i hvert fald sommeren over, tror du, hvis vi føder i maj?

Voksiposen kan suppleres med en sommerdyne, så kan den sagtens bruges om sommeren

Anmeld

18. januar 2010

Sisley

RikkeØ skriver:

Voksiposen kan suppleres med en sommerdyne, så kan den sagtens bruges om sommeren

- men er selve betrækket ikke af uld og derfor stadigvæk meget varm?

Anmeld

18. januar 2010

Cris

Jeg kender nogle, som har en altanbarnevogn. Men har i ikke en baggården? For her hos os bruger de fleste babyalarmen. Vi bruger den og vi bor på 1.Sal, men alle andre med børn som bor på 2.sal bruger dem også.

Og de SKAL ikke sove udenfor. Lige nu gider jeg ikke så meget, at han sover udenfor. Nogle gange når jeg bare at tage støvlerne og jakken af og så vogner han! Og det er koldt og jeg skal have støvlerne på igen...   Så nogle gange tager jeg ham ud af barnevognen og legger vosksiposen på vores seng og åbner vindue lidt, så jeg ikke behøver at pakke ham ud af posen igen. Jeg stiller alarmen der og lukker døren, så resten af lejligheden ikke bliver for koldt. Og det virker fint. I går sove han to lange lure på den måde...

Anmeld

18. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Sisley skriver:

- men er selve betrækket ikke af uld og derfor stadigvæk meget varm?

Nej, betrækket er lavet af bomuld

Anmeld

18. januar 2010

LineD

Nu er det ikke noget vi bøvler med pt. men i vores nye hus er der trapper op, og da jeg har meget dårlig ryg kan jeg ikke slæbe den "fine" barnevogn op og ned, så vi købte en lækker oddervogn til 200 kr der kan stå fast ude ( i dit tilfælde altanen) jeg har så købt en "barnevognsgarage" (Det er ligesom regnslaget til barnevognen, bare uden kikhul og så dækker den hele vognen) - Så behøver du ikke hverken tage det ene eller det andet med ind, jeg bruger oddervognen pt ind i mellem til middagslure, og den er aldrig klam og fugtig når den har stået med "barnevognsgaragen" på.

Jeg ved ikke om ikke det er en bedre mulighed end at skulle slæbe det ene og det andet?

Anmeld

18. januar 2010

Sisley

kiroo skriver:

nu bor jeg på første og har heldigvis elevator, og jeg ville sige sådan at hvis den ikke var der ville jeg klart købe en ekstra til altanen, men kan ikke lige se hvorfor du skal købe en til dp, da min den store gik i dagpleje i ishøj kommune mente min første dagpleje mor at jeg skulle aflever mit barn i barnevognen, men jeg jeg skulle bruge cykel på jobbet var dette ikke muligt, en gå tur til dp tog ca-. 30 min. så mente hun at vi skulle aflever barnevognen om mandagen og tage den med hjem igen fredag, men hvad så hvis jeg skulle op og handel eller bare ud og gå tur med hunden.. jeg ringede op til dp kontoret, fordi at på deres hjemme side står der de søger for sove plads. og det gjorde de også, de leje en barnevogn hun kunne sove i. så det jeg mener er at dp skal søger for barnvogn.

og så ville jeg aldrig stille liften på altanen, der er bare ikke det samme.

kender en der satte liften på altan, godt nok på gulvet, lukkede altan men koldt, det endte med hun fik urinvejsinf. som spredte sig til nyren, stakkels pige, hunskal det lige siges at der er mange mærkelige historier om denne mor... dog sande,men sådan en der nok skulle have lidt ekstra hjælp..

Satte hun liften på altanen om sommeren? Jeg forestiller mig ikke at der bliver koldt, men er da glad for at du nævner det!

Anmeld

18. januar 2010

kiroo

Sisley skriver:

Satte hun liften på altanen om sommeren? Jeg forestiller mig ikke at der bliver koldt, men er da glad for at du nævner det!

nej det var ikke om sommeren, men har aldrig hørt m nogen der bare har sat liften der ud, min pige er 3mdr. og sover ude i barnevognen i liften, men 14dage til så er det slut. jeg ville råde dig til en altan barnevogen, kan fåes rigtig billigt på dba.dk

Anmeld

18. januar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg ville stille den brugte på altanen og så bruge den nye i DP, hvis i går hen til DP så kan i jo bare tage den med frem og tilbage

Anmeld

18. januar 2010

Vidunderligeunger

ka-ri-na skriver:

jeg ville stille den brugte på altanen og så bruge den nye i DP, hvis i går hen til DP så kan i jo bare tage den med frem og tilbage

tusind tak alle sammen !!!

det bliver sådan at jeg stiller den brugte barnevogn op på altanen permanent, og den nye kan jeg så det første år hvor vi alligevel ikk har en DP bare bruge selv til gåture osv der er ikke lift til nogen af vognene men har en ny og en brugt voksi som kan bruges også om sommeren - for så tager man bare vinterdynen af det øverste og ligger dobbelt som "madras" og et lille tyndt tæppe i overdelen - det er i hvert fald hvad jeg er blevet anbefalet de fleste steder fra.. fordi den originale sommerdyne nærmest ér et lille tæppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.