vejen til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Valle81

Janep skriver:

jah det ku vi.. men så ska jeg vente en time på at hun kommer fra kolldíng til tønder. og så ska jeg selv køre 1 time før jeg er i sønderborg.

iih.. os træls det ska gå så hurtigt

Ja, men mon ikke det går, hvis du ringer når du kan mørke den første ve, så går der jo lidt tid før de bliver regelmæssige, så mon ikke det nåes det hele:0)

Jeg er selv en af dem der skal komme næsten når jeg mærker den første ve, da jeg havde en meget hurigt fødsel af min datter. Men nu bor jeg 10 min fra sygehuset, så det er ikke det store problem:0) Eneste problem er at manden arbejder i Sønderjylland ( vi bor i Viborg) omkring termin, så gad vide om han når hjem:0)

Så her er det også aftalt at her ringer jeg, når jeg får den første ve, så han har en chance for at nå hjem. Og så er det ærgeligt, hvis de så ikke var veer alligevel:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

RumlesMor

Er der virkelig ikke nogen naboer eller venner i nærheden der vil påtage sig den tjans at køre jer afsted??

Selvom vi ikke snakker dagligt med vores nabo, er jeg sikker på at de ville hjælpe mig hvis jeg forklarede situationen.

Og ellers så ville jeg spørge familien om tilskud til taxa'en....

Det handler selvfølgelig om at du skal være tryg, og jeg er selv igang med at overveje hvorvidt jeg skal på ferie tæt på termin - så kan godt følge dig. Jeg er dog tryg i den forstand at jeg selv har bil og chauffør (til rådighed) samt en kæmpe familie der alle ville træde til i nød.

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Michael healer skriver:

Så må du jo i første omgang tage din datter med på sygehus, og så må hun blive hentet der, var det ikke en mulighed ?

jo det var os lidt planen. problemet er jo os hvordan vi kommer derop

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Janep skriver:

jo det var os lidt planen. problemet er jo os hvordan vi kommer derop

Så må din mand jo forklare situationen til dem der nu står for det kursus, eller arbejdet eller hvordan det nu hænger sammen, og så må han jo være hjemme sygemeldt ,ind til du har født, så han kan køre dig til sygehus.

Anmeld

18. januar 2010

Cris

Hjemmefødsel? Det virkede rigtigt godt for os. Og du behøver ikke en fødekar, hvis du ikke gider at føde i vandet. JM kom lynhurtigt og hun blev hos os i over en time efter fødsel. Det var såååå hyggeligt :-D

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Michael healer skriver:

Så må din mand jo forklare situationen til dem der nu står for det kursus, eller arbejdet eller hvordan det nu hænger sammen, og så må han jo være hjemme sygemeldt ,ind til du har født, så han kan køre dig til sygehus.

det er hans uddannelse han er i gang med så det kan han desvære ikke.

Anmeld

18. januar 2010

Janep

RumlesMor skriver:

Er der virkelig ikke nogen naboer eller venner i nærheden der vil påtage sig den tjans at køre jer afsted??

Selvom vi ikke snakker dagligt med vores nabo, er jeg sikker på at de ville hjælpe mig hvis jeg forklarede situationen.

Og ellers så ville jeg spørge familien om tilskud til taxa'en....

Det handler selvfølgelig om at du skal være tryg, og jeg er selv igang med at overveje hvorvidt jeg skal på ferie tæt på termin - så kan godt følge dig. Jeg er dog tryg i den forstand at jeg selv har bil og chauffør (til rådighed) samt en kæmpe familie der alle ville træde til i nød.

næ det er der faktisk ikke. byen vi bor i er en lille by uden så meget arb så dem der har bil arbejer langt væk.¨

krydser bare fingre for at jeg får veer om natten eller om aftenen så er min mand hjemme til at køre os

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Valle81 skriver:

Ja, men mon ikke det går, hvis du ringer når du kan mørke den første ve, så går der jo lidt tid før de bliver regelmæssige, så mon ikke det nåes det hele:0)

Jeg er selv en af dem der skal komme næsten når jeg mærker den første ve, da jeg havde en meget hurigt fødsel af min datter. Men nu bor jeg 10 min fra sygehuset, så det er ikke det store problem:0) Eneste problem er at manden arbejder i Sønderjylland ( vi bor i Viborg) omkring termin, så gad vide om han når hjem:0)

Så her er det også aftalt at her ringer jeg, når jeg får den første ve, så han har en chance for at nå hjem. Og så er det ærgeligt, hvis de så ikke var veer alligevel:0)

jo det gør det da sikkert nok

det er heller ikk fordi jeg er vildt urolig.
vil bare ikk gerne føde i en bil på vej til sygehuset

Jah min mand er jo os en time væk så jeg er spændt på hvordan vi får det til at hænge sammen

Anmeld

18. januar 2010

@spire

Der er ikke nogen der har svaret på spørgsmålet om man skal betale for at ringe efter en ambulance? Jeg er nemlig alene og havde da regnet med det var sådan jeg kom afsted når tiden var.. ??

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

@spire skriver:

Der er ikke nogen der har svaret på spørgsmålet om man skal betale for at ringe efter en ambulance? Jeg er nemlig alene og havde da regnet med det var sådan jeg kom afsted når tiden var.. ??

Du skal da ikke betale noget for at ringe efter en ambulance, hvis du vel og mærke har brug for en ambulance, men om de sender en ambulance hvis du ringer og siger, hej jeg har nu reglmæssige veer, og skal bruge en ambulancen , det ved jeg ikke ? det vil jo være et skøn fra manden der tager telefonen, om du så virkelig har brug for den ambulance eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.