vejen til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Janep

det står sådan til at jeg er gravid og er sat til den 16 feb.

Min kæreste er for tiden på kursus i sønderborg og er derfor en time væk hjemmefra.

sidst jeg fødte gik det rigtig stærkt så min jordmord har sagt at når mine veer begyndte at blive regelmessige sku jeg ta på sygehuset.

problemet er jo så bare lii at komme derop. jeg går jo hjemme på barsel og sku også gerne ha min lille datter med da hun ska være hos sin farmor mens vi er på sygehus.(farmor bor også en time væk)

er det ikk noget med at hvis man ringer efter en ambulance at man så kommer til at betale eller?

den eneste jeg kender tæt på der har bil er min mor. men hun har kun 2 siderpladser i bilen og så er der jo ikk plads til autostolen.

han ska være der i 4 uger såh medmindre jeg går over tid ved jeg ikk lii helt hvordan jeg ska komme afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Valle81

Janep skriver:

det står sådan til at jeg er gravid og er sat til den 16 feb.

Min kæreste er for tiden på kursus i sønderborg og er derfor en time væk hjemmefra.

sidst jeg fødte gik det rigtig stærkt så min jordmord har sagt at når mine veer begyndte at blive regelmessige sku jeg ta på sygehuset.

problemet er jo så bare lii at komme derop. jeg går jo hjemme på barsel og sku også gerne ha min lille datter med da hun ska være hos sin farmor mens vi er på sygehus.(farmor bor også en time væk)

er det ikk noget med at hvis man ringer efter en ambulance at man så kommer til at betale eller?

den eneste jeg kender tæt på der har bil er min mor. men hun har kun 2 siderpladser i bilen og så er der jo ikk plads til autostolen.

han ska være der i 4 uger såh medmindre jeg går over tid ved jeg ikk lii helt hvordan jeg ska komme afsted.

Hvor langt har du på sygehus, for jeg vil sige at så må transportmidlet være taxa:0)

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Valle81 skriver:

Hvor langt har du på sygehus, for jeg vil sige at så må transportmidlet være taxa:0)

hov det glemte jeg helt at skrive

der er er en times kørsel fra tønder til sønderborg såh.
det ville ihvertfald blive dyrt

Anmeld

18. januar 2010

Ayasmor

Janep skriver:

har farmor bil?

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Janep skriver:

Hej

Har du overvejet mulighederne for en hjemmefødsel ?

mvh Michael

Anmeld

18. januar 2010

Valle81

Janep skriver:

Av min arm, dyr dyr taxi regning:0)

Hmm, jeg ville aftele med farmor at så snart du får veer så ringer du til hende og så må hun hente din lille datter:0) Bus bil tog whatever. Så ringer du til din mor, og så skal hun tøffe afsted, og så kan din datter og du tage afsted i hver sin retning:0)

Du for at føde og din datter for at have skøn tid med farmor:0)

Christina

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Ayasmor skriver:

har farmor bil?

ja det har hun.
men så vil det tage 2 timer for mig at komme på sygehuset. hvilket er for lang tid efter hva jordmord siger ihvertfald.

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Michael healer skriver:

Hej

Har du overvejet mulighederne for en hjemmefødsel ?

mvh Michael

min sidste fødsel endte i akut kejsersnit så jeg vil helst på sygehuset.
ved godt at ikke 2 fødsler er ens men jeg vil føle mig mere tryg når jeg ved der er læger til stede der kan tage over hvis sku blive nødvendigt

Anmeld

18. januar 2010

Janep

Valle81 skriver:

Av min arm, dyr dyr taxi regning:0)

Hmm, jeg ville aftele med farmor at så snart du får veer så ringer du til hende og så må hun hente din lille datter:0) Bus bil tog whatever. Så ringer du til din mor, og så skal hun tøffe afsted, og så kan din datter og du tage afsted i hver sin retning:0)

Du for at føde og din datter for at have skøn tid med farmor:0)

Christina

jah det ku vi.. men så ska jeg vente en time på at hun kommer fra kolldíng til tønder. og så ska jeg selv køre 1 time før jeg er i sønderborg.

iih.. os træls det ska gå så hurtigt

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Janep skriver:

jah det ku vi.. men så ska jeg vente en time på at hun kommer fra kolldíng til tønder. og så ska jeg selv køre 1 time før jeg er i sønderborg.

iih.. os træls det ska gå så hurtigt

Så må du jo i første omgang tage din datter med på sygehus, og så må hun blive hentet der, var det ikke en mulighed ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.