Vi var med mine forældre på ferie i sommer, men kan ikke huske hvornår det sidst er sket før det...
Men altså var vi en uge i sommerhus med mine forældre og min storebror+familie. Mine forældre har rigeligt med penge, rejser meget, køber nærmest hvad de har lyst til, nyder livet og forkæler os en masse. Og både min bror og jeg er altid lidt på røven pga vi har små børn, har købt hus indenfor de seneste år, og er under uddannelse. Så jeg opfordrede mine forældre til at invitere os. Og det syntes de var en fin ide. Og ja, jeg forventede at de ville betale det meste - og det gjorde de også. Har det slet ikke dårligt med at blive forkælet, eller at forvente en del...
Vi har været med min svigerfamilie i Toscana to gange 14 dage. Begge gange har min svigerfar inviteret og betalt (han mangler heller ikke noget) hus, og den ene gang fly for 10 og billeje for tre biler, men vi har begge gangene delt madudgifterne mellem os alle.
Nå men, for at svare dine spørgsmål mere direkte. Hvis mine forældre tager på ferie, så tager jeg ikke med. De rejser jorden rundt nu hvor de kan, og jeg bliver slet ikke inviteret. De tager f.eks. snart tre uger til NZ, og jeg ville elske at komme med, men det sker nok ikke 
Hvis mine forældre rejste i julen... hmmm, ja, så ville jeg forvente at få en invitation. Min far er kun hjemme hveranden jul, og det betyder meget for mig (og min mor) at vi er samlet den dag. Og min mor ville slet ikke kunne bære at være uden sin børn og børnebørn i julen.
Jeg er over 25 og jeg stoppede med at rejse med mine forældre.....bumbumbum - altså lige udover sidste år, så kan jeg som nævnt ikke huske hvornår jeg sidst rejste med dem. De havde aldrig penge da vi boede hjemme, så ferierne var sjældne og ikke særlig eksotiske. Jeg gad vel heller ikke. Var teenager i maaaange år!!!
Lise
Anmeld