skal bare lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

hvis jeg siger fra blir han pisse sur,, fordi jeg går jo bare herhjemme,, og laver ikk rigitg noget,, udover jeg den sidste uge lige har skulle nyde resten af min jule-læse ferier inden jeg skal til prøve på tirsdag.. og onsdag

Altså... Så han får lov til at koste rundt med dig fordi "ellers bliver han sur"? Hvad filan er det da for en indstilling??? Han skal sgu da ikke have sin vilje i alt fordi han kan blive sur! Kan du så få sagt fra - sur kæreste eller ej - du lyder som om du har ryggrad som en lunken kakaomælk!!!

KH

Rosa - som aldrig ville finde mig i at blive kostet rundt med som en 50' er husmor fordi min kæreste kunne finde på at blive sur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

lillemunk

Altså sådan nogle mænd..... Netop derfor jeg ikke flytter sammen med nogle( ikke at jeg tror det bliver nemmere med tiden) men jeg gider bare ikke at være husmor.
Var det i 7 år da jeg var gift.... hvor jeg havde dagvagt og manden aften vagt... og ikke om han lavede det der lignede.

Din mand har sikkert hygget sig der hvor han var, og glemt alt om maden der hjemme.
En anden gang skal du jo bare ikke tage noget op, da du jo ikke aner om han kommer hjem eller ej.
Så må han tage sig noget rugbrød.

Anonym skriver:

jeg render os rundt som en lille husmor gør alt for ham,,, det eneste han gør er at gå på arbejde,, også kommer han hjem og laver intet,, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.