skal bare lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Anonym trådstarter

er stort set altid alene fordi han arbejder så meget.. hehe jeg har ikk opdraget ham sådan heeh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Manden kan vel selv tage mad op...lyder som om du render rundt som en lille husmor i 50'erne....smid maden ud, bestilt noget lækkert udefra, spis lidt guf og sæt en tøsefilm på... det er da livet og få så lige sat den mandsling på plads....

Knus Eva

er SÅ vild med din kommentar var lige det jeg ville ha gjort. en rigtig ego aften.

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

er SÅ vild med din kommentar var lige det jeg ville ha gjort. en rigtig ego aften.

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

hehe jaa også blir han pisse sur når han kommer hjem 

Anmeld

17. januar 2010

4xGreve

Anonym skriver:

hehe jaa også blir han pisse sur når han kommer hjem 

måske det er godt at lade ham se at du godt kan hygge dig og nyde din alene tid når han ikke er der, og evt. bare sige i et munter tonefald når han kommer hjem "åh hej skat er du allerede der" også bare hyg dig vider med din film, slik og gode mad....

Mænd har nogen gange godt af at se at vi klare os fint ude dem og at vi rent faktisk godt kan finde på noget at lave når de ikke er der osv.

Anmeld

17. januar 2010

oo

det lyder da som om du får en skrækkelig masse skæld ud af din kæreste! han blir sur hvis du ikke laver alting derhjemme, han blir sur hvis du glemmer at tage kød op og han blir sur hvis du sætter dig og hygger med en film og en pizza dét gad jeg godt nok ikke stå model til!

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

WiitrioeN skriver:

måske det er godt at lade ham se at du godt kan hygge dig og nyde din alene tid når han ikke er der, og evt. bare sige i et munter tonefald når han kommer hjem "åh hej skat er du allerede der" også bare hyg dig vider med din film, slik og gode mad....

Mænd har nogen gange godt af at se at vi klare os fint ude dem og at vi rent faktisk godt kan finde på noget at lave når de ikke er der osv.

helt enig

Anmeld

17. januar 2010

BOBS

det lyder nøjagtig som vores forhold inden vi fik barn, og jeg BESLUTTEDE at den ene mother teresa der har været er nok.....jeg gider simpelthen ikke spilde min tid på at sidde og være bitter osv...nu gør jeg som jeg vil med respekt for ham...om så han hyler skriger skælder ud osv osv osv.....og vi har fået et fuldstændig andet forhold...gad ikke irettesættes som en på 7 år hele tiden...men vupti da jeg åbnede munden og mine handlinger stemte overens med det jeg sagde eks.:jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du synes, sådan her gør jeg og sådan er det bare..." så kom der en ordentlig respekt...

Jeg har også altid været meget servicerende fra starten af forhold, og det er bare riiiis til egen r..

jeg ved godt at man altid kan få serveret den der med at det vidste man jo fra starten....men der kan jo altså dukke overraskelser op, og jeg er bare så glad for idag at vi prøver at løse det sammen.....man er jo to.

nåh det var meget om lidt... bare læs af - skønt du gør det.!

Anmeld

17. januar 2010

CamillaT89

Men nu begynder du jo også i skole her den 25., ikke? Det kan være det hjælper lidt at komme igang igen. Og så må I se at få snakket. Kommunikationen er vigtig i et forhold

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

håber det vil ændre sig ellers flytter jeg for synes snart jeg har fundet mig i meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.