skal bare lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Anonym trådstarter

jaa her idag skulle kæresten og jeg havde været til fødselsdag,, men da jeg føler mig ret træt og ikk orker mange mennesker besluttede jeg mig at blive hjemme og rydde op.. så han tog afsted alene det er os fint nok,, men her klokken tre for en lille tíme siden, skriver en af mine gamle veninder som så er kærester med min kæreste's ven.. at min mand ikk kom hjem og spiste for han spiste der,,, og han ved udmærket godt jeg har taaget mad op til idag og det kan ikk holde sig til imorgen,, og han blir pisse sur hvergang jeg glemmer at tag mad op.. også når man endelig har husket det kommer han ikk engang hjem og spiser,, det gør mig så pisse sur og ked for han er så meget efter mig med det,, også kommer han bare slet ikk hjem og spiser slev om det var aftalen,, havde lige brug fo at komme ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jaa her idag skulle kæresten og jeg havde været til fødselsdag,, men da jeg føler mig ret træt og ikk orker mange mennesker besluttede jeg mig at blive hjemme og rydde op.. så han tog afsted alene det er os fint nok,, men her klokken tre for en lille tíme siden, skriver en af mine gamle veninder som så er kærester med min kæreste's ven.. at min mand ikk kom hjem og spiste for han spiste der,,, og han ved udmærket godt jeg har taaget mad op til idag og det kan ikk holde sig til imorgen,, og han blir pisse sur hvergang jeg glemmer at tag mad op.. også når man endelig har husket det kommer han ikk engang hjem og spiser,, det gør mig så pisse sur og ked for han er så meget efter mig med det,, også kommer han bare slet ikk hjem og spiser slev om det var aftalen,, havde lige brug fo at komme ud med det 

Manden kan vel selv tage mad op...lyder som om du render rundt som en lille husmor i 50'erne....smid maden ud, bestilt noget lækkert udefra, spis lidt guf og sæt en tøsefilm på... det er da livet og få så lige sat den mandsling på plads....

Knus Eva

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

jeg render os rundt som en lille husmor gør alt for ham,,, det eneste han gør er at gå på arbejde,, også kommer han hjem og laver intet,, 

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Anonym skriver:

Det ville ikke pise mig af at han ikke kom hjem os spiste.. men det ville pisse mig af at han ikke selv kunne ringe og meddelse det...

Maden kan jo laves og varmes igen i morgen

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

det er os det med han ikk selv ringer eller skriver han kommer hjem og spiser,, han ved godt jeg ville blive sur alligevel fordi han nogen gange er meget efter mig med det der og han så lige laver det nummer 

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

jeg render os rundt som en lille husmor gør alt for ham,,, det eneste han gør er at gå på arbejde,, også kommer han hjem og laver intet,, 

Men husk det er dit valg....han nyder det bare og det ville jeg også hvis jeg kunne få en mand til det samme... så sig fra istedet for at blive bitter....

Anmeld

17. januar 2010

oo

ja, det eneste der ville irritere mig ved det scenarie er også, at han ikke selv lige ringede hjem og sagde han blev til aftensmad. højst sandsynlig bliver han fordi han tænker, at du så bliver skånet for at skulle lave mad derhjemme, når nu du ikke har det godt.

jeg foreslår du gør som Eva siger og så husk et lille "pick your battles" - for det er virkelig ikke værd at blive uvenner over alle de ting man KAN blive uvenner over

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

hvis jeg siger fra blir han pisse sur,, fordi jeg går jo bare herhjemme,, og laver ikk rigitg noget,, udover jeg den sidste uge lige har skulle nyde resten af min jule-læse ferier inden jeg skal til prøve på tirsdag.. og onsdag

Anmeld

17. januar 2010

anna-jonas

Lyder på mig, som om i skal ha' en snak om jeres parforhold og ha' afstemt forventninger.

Nyd din pludselige alenetid, og forkæl dig selv lidt.

Anmeld

17. januar 2010

jillkolsbjerg

Anonym skriver:

Smiler......mon det er min kærestes tvillingebror.....ej gasser bare....sådan er min kæreste sgu også....men det er nok min egen skyld.....det er jo sådan jeg har "opdraget" ham....;-) Til min store ærgelse nu...smiler;-) 

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.