På ferie med 2 dage til termin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Simplyred

Jeg kan godt forstå at du vil med.........-det ER trist at det hele ligger og falder på samme tid, men når det nu er sagt, så ville jeg være meeeeget ked af at gå glip af min fars 60-års fødselsdag...

Min veninde, der bor i Valby, skulle være korleder ved et  musikstævne i Jylland...hun havde termin lige omkring det samme tidspunkt, men håbede lidt at have født inden....-det havde hun ikke....Hende og manden tog afsted alligevel (tog babyudstyret med), og ja......Deres koncert var delt op over to dele den aften, og under den første del, fik hun kraftige veer oppe på scenen) Hun gennemførte dog den del, men sagde efterfølgende til sin mand, at det vist var ved at være nu....de kørte på hospitalet ved 23-tiden, og ja, vupti, 3 timer senere var prinsen ude)  Ingen komplikationer under fødslen eller noget....hun fødte ham på Kolding Sygehus, og hun er i dag rigtig glad for at hun valgte at tage afsted;o)

Dog kan jeg sagtens forstå dem her, der siger de ikke ville gøre det....det er 100 % op til dig og din mavefornemmelse...Uanset hvad, så held og lykke) Om det så bliver en jyde eller en køwenhavner.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

LotteN

nu har jeg ikke læst hvad der er blevet skrevet igennem tråden - men jeg vil da også bare sige afsted med dig -om du føder mens du er i sommerhus, så er der jo sygehuse i jylland også og de fungere ganske fint kan jeg informere dig om

Anmeld

24. februar 2010

LotteGabriella

Min far fylder 60 år, og har i den anledning inviteret familien med i sommerhus i påsken. Sommerhuset ligger i Vinderup (nær Skive - Jylland) og vi skal være der i en lille uge. Vi skal være der i ugen op til min termin, og er hjemme 1-2 dage før.

Ville I tage afsted?

Vi bor selv i Kbh, og har planlagt fødsel på Hvidovre Hospital. Jeg er 2.gangsgravid, så er ikke nervøs for fødslen som sådan...mere alt det praktiske.

Hvis jeg nu skulle gå i fødsel mens vi er i sommerhus, er jeg omgivet mennesker jeg holder af og som alligvel skal med til fødslen, men hvor skal jeg føde henne? Skal vi slæbe baby-autostol, lift og pusletaske med på ferie?

Omvendt ville jeg også være ked af at gå i fødsel mens hele familien er samlet i jylland til fødselsdag, og dermed ikke have min mor og søster ved hånden - som det ellers er planlagt. Uanset hvad kommer enten min mand eller jeg til at mangle vores støtte-hjul.

Typisk går man jo over termin, men de har rykket mig frem og tilbage flere gange - oprindelig hed min termin 28 marts, og så skulle jeg jo egentlig have født inden vi tog i sommerhus. Så derfor bliver jeg lidt usikker... 

Hvad synes I?

Jeg ville helt klart ta' afsted...jeg var selv i Bulgarien i uge 37 og fødte i uge 39+0

Og hvis vandet skulle gå eller lignende, så er der både Viborg sygehus og Thisted i nærheden (Viborg er dog nærmest) Jeg synes, at du skal nyde en dejlig uge med familien og bare slappe af

Anmeld

24. februar 2010

louise skov

Vil lige sige at der er da holstebro sygehus,som ligger 18 km fra vinderup,bor selv i vinderup... Så af sted md dig

Anmeld

24. februar 2010

RumlesMor

Jeg har for noget tid siden besluttet mig, og ja - jeg tager da afsted!

Min datter skal ikke snydes for en dejlig uge i det jyske, så vi pakker lidt ekstra og tager afsted!

Tak for alle inputs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.