Jeg kan godt forstå at du vil med.........-det ER trist at det hele ligger og falder på samme tid, men når det nu er sagt, så ville jeg være meeeeget ked af at gå glip af min fars 60-års fødselsdag...
Min veninde, der bor i Valby, skulle være korleder ved et musikstævne i Jylland...hun havde termin lige omkring det samme tidspunkt, men håbede lidt at have født inden....-det havde hun ikke....Hende og manden tog afsted alligevel (tog babyudstyret med), og ja......Deres koncert var delt op over to dele den aften, og under den første del, fik hun kraftige veer oppe på scenen
) Hun gennemførte dog den del, men sagde efterfølgende til sin mand, at det vist var ved at være nu....de kørte på hospitalet ved 23-tiden, og ja, vupti, 3 timer senere var prinsen ude
) Ingen komplikationer under fødslen eller noget....hun fødte ham på Kolding Sygehus, og hun er i dag rigtig glad for at hun valgte at tage afsted;o)
Dog kan jeg sagtens forstå dem her, der siger de ikke ville gøre det....det er 100 % op til dig og din mavefornemmelse...Uanset hvad, så held og lykke
) Om det så bliver en jyde eller en køwenhavner.....
Anmeld