Lone H. skriver:
ja har jeg læst 
Vi håber bare hun bliver derinde noget tid endnu, jeg er os begyndt bare at tænke over hva der nu sker, har os næsten pakket tasken til sygehuset til hvis det sker, Har en taske der er pakket med baby tingene og en taske med tøj og det til mig, for Det er klar hvis det sker.
Altså hvis det skulle ske er jeg næsten sikker på at din lille pige nok skal overleve, og jo det kan. evt. blive hårdt da baby-pigens lunger, tarm system osv. endnu ikke er udviklet færdigt men men men jeg vil genre have lov til at bruge dne her mulighed for at sige at det er noget helt fantastisk noget helt unikt og kæmpe stort at opleve og have et fortidlig født barn og jeg vil for intet i verden bytte det, for selvom det gjorde ondt så har det givet mig så meget andet godt og helt unik som slet ikke kan beskrives med ord, tror bare det vigtigste man kan gøre er at nyde det selvom det er svært, men nyde hele udviklingen (f.eks da Daniella blev født var hendes hud meget tynd, helt gennemsigtig og hun havde meget dun over det hele, hendes øre var uden brusk og man kunne derfor bukke, bøje og folde dem som man vil, og man kunne for hver dag se hvordan der kom brusk i og det var en kæmpe oplevelse at se denne udvikling og at se hendes arme, ben, mave osv. få mindre dun og se hendes hud blive tykker og mindre gennemsigtig osv. det var så utrolig stort, men det er først den dag idag at jeg glæder mig så meget over at have set alle de utrolige ting)
Anmeld