Indlagt på 2.døgn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.076 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

LRJ

Var jo til de optagelser med Q-tv i går, og jeg havde haft plukveer hele aftenen før (torsdag), og Fredag morgen var det os ret slemt og det gjorde det ik bedre at en gammel dame Kastede hele hendes vægt ind i min mave, og så kigger hun ondt på mig, som om det var min skyld hun gik ind i mig , Så havde bare ondt da jeg tog til Skovlunde, nåede kun at blive filmet og interviewet med Pernille Aalund, så blev mine plukveer Ret regelmæssige, de kom med 2 mins interval, og jeg ringede til kolding fødegang og forhørte mig om hva jeg skulle gøre, og de rådede mig at ringe til herlev sygehus da det var det nærmeste, og det gjorde jeg.

Kom der ud og undersøgt, Havde åbnet mig 3 Cm , De skyndte sig at prøve at stoppe fødslen, hvilket de os fik. Og så blev jeg indlagt kl 4 i går eftermiddag, og er stadig indlagt

var alene det meste af i dag, men kæresten kom herover kl 17.30 , så jeg ikk skulle være alene herover, der er ret langt hjem 

Håber hun bliver derinde endnu !

Lone 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

oo

åh hvor forskrækkende! og så så langt hjemmefra

kæmpe og  for at hun hænger i derinde!

Anmeld

16. januar 2010

LRJ

Tjuhl skriver:

åh hvor forskrækkende! og så så langt hjemmefra

kæmpe og  for at hun hænger i derinde!

ja meget

Mange tak håber os bare at hun bliver derinde ! ( det SKAL hun)

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

ååååhhh nej da -  for at hun bliver derinde.

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Jeg så godt din dagbog, men nåede aldrig at svare på den, selvom jeg havde et spørgsmål.

Men allerførst så håber jeg at baby bliver derinde lidt endnu, det er liige tidligt nok for den unge dame at se dagens lys. 

Tænker på hvorfor du ville medvirke i Qtv højgravid om en voldelig kæreste? Det må have taget lidt på psyken dagene op til. 

Stort knus til dig,

Herlev skal nok passe godt på dig 

Anmeld

16. januar 2010

LRJ

Malene84 skriver:

ååååhhh nej da -  for at hun bliver derinde.

tak

Anmeld

16. januar 2010

wamse

Krydser for at hun bliver der inde lang tid endnu

Anmeld

16. januar 2010

LRJ

Zette skriver:

Jeg så godt din dagbog, men nåede aldrig at svare på den, selvom jeg havde et spørgsmål.

Men allerførst så håber jeg at baby bliver derinde lidt endnu, det er liige tidligt nok for den unge dame at se dagens lys. 

Tænker på hvorfor du ville medvirke i Qtv højgravid om en voldelig kæreste? Det må have taget lidt på psyken dagene op til. 

Stort knus til dig,

Herlev skal nok passe godt på dig 

ja det er alt for tidligt

Men ja det kørte lidt på psyken, men snakkede heldigvis med psykologen 2 dage før og hun mente at det kunne jeg sagtens klare nu, Undtaget hvis de Ubehagelige emner blev taget op i showet, men det sørgede de for derinde

Anmeld

16. januar 2010

Winnie

Åh nej, sikke noget

for at baby bliver der inde.

Stort  til dig.

Anmeld

16. januar 2010

Michael healer

Lone H. skriver:

Var jo til de optagelser med Q-tv i går, og jeg havde haft plukveer hele aftenen før (torsdag), og Fredag morgen var det os ret slemt og det gjorde det ik bedre at en gammel dame Kastede hele hendes vægt ind i min mave, og så kigger hun ondt på mig, som om det var min skyld hun gik ind i mig , Så havde bare ondt da jeg tog til Skovlunde, nåede kun at blive filmet og interviewet med Pernille Aalund, så blev mine plukveer Ret regelmæssige, de kom med 2 mins interval, og jeg ringede til kolding fødegang og forhørte mig om hva jeg skulle gøre, og de rådede mig at ringe til herlev sygehus da det var det nærmeste, og det gjorde jeg.

Kom der ud og undersøgt, Havde åbnet mig 3 Cm , De skyndte sig at prøve at stoppe fødslen, hvilket de os fik. Og så blev jeg indlagt kl 4 i går eftermiddag, og er stadig indlagt

var alene det meste af i dag, men kæresten kom herover kl 17.30 , så jeg ikk skulle være alene herover, der er ret langt hjem 

Håber hun bliver derinde endnu !

Lone 27+4

Hej

Sikke en omgang, krydser  for at hun bliver der inde endnu

Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.