Indlagt på 2.døgn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Koen.

For dig og bebser og så sender jeg en lille prop så bebser blive hvor den skal..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

LinLin

og

Anmeld

17. januar 2010

LRJ

Mange tak allesammen

Vi Kører heldigvis fra herlev nu her snart, og så kører vi ind på kolding sygehus når vi er kommet derover

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

Mange tak allesammen

Vi Kører heldigvis fra herlev nu her snart, og så kører vi ind på kolding sygehus når vi er kommet derover

Det var godt, så er du tættere på hjem, det bliver dejligt  Og så tænker jeg at det går lidt bedre når du for lov til det ?

for at turen går godt og at baby bliver inde i maven.

Anmeld

17. januar 2010

LRJ

Winnie skriver:

Det var godt, så er du tættere på hjem, det bliver dejligt  Og så tænker jeg at det går lidt bedre når du for lov til det ?

for at turen går godt og at baby bliver inde i maven.

Det er blevet lidt bedre, Men SKAL tage ind på fødegangen i kolding når jeg får plukveer der er slemme igen.

Men køreturen gik fint nok, havde lidt ondt i ryggen men nu Slapper jeg bare fuldstændig af

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

Det er blevet lidt bedre, Men SKAL tage ind på fødegangen i kolding når jeg får plukveer der er slemme igen.

Men køreturen gik fint nok, havde lidt ondt i ryggen men nu Slapper jeg bare fuldstændig af

Ja, du skal bare ligge og lave ingenting, går jeg ud fra ?

Jeg var selv sengeliggende i min 3. graviditet fra uge 31 pga frygt for fortidlig fødsel. Havde tidligt i graviditen fået bækkenløsning, så det var en meget laaaang graviditet

Sender dig en masse vehæmmende tanker

Anmeld

17. januar 2010

LRJ

Winnie skriver:

Ja, du skal bare ligge og lave ingenting, går jeg ud fra ?

Jeg var selv sengeliggende i min 3. graviditet fra uge 31 pga frygt for fortidlig fødsel. Havde tidligt i graviditen fået bækkenløsning, så det var en meget laaaang graviditet

Sender dig en masse vehæmmende tanker

ja må ingenting, det faktisk ret træls ( fik "skæld" ud i går aftes fordi jeg havde gået 5 m, ud på toilettet )

Men det er mega træls at skulle ligge i sengen 24/7 :s men må jo bare overleve

Men Mange tak

Håber det hjælper så hun hvertfald bliver derinde li nogle måneder endnu

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

ja må ingenting, det faktisk ret træls ( fik "skæld" ud i går aftes fordi jeg havde gået 5 m, ud på toilettet )

Men det er mega træls at skulle ligge i sengen 24/7 :s men må jo bare overleve

Men Mange tak

Håber det hjælper så hun hvertfald bliver derinde li nogle måneder endnu

Ja, men på wc selv hellere end et bækken  Det kan jeg godt forstå og hvis det er det eneste du gør, så går det nok  Vi havde en skammel i plastik, så jeg kunne sidde ned og tage brusebad. Det er hurtigt kedeligt, så en masse TV og lånte ungernes PS1 så jeg kunne ligge og spille på den. Dengang havde vi ingen bærbar, så ingen computer tid til mig  Man finder ud af det

Jeg vil med glæde modtage alle de veer du ikke ønsker  Var det ikke en god handel

Anmeld

17. januar 2010

LRJ

Winnie skriver:

Ja, men på wc selv hellere end et bækken  Det kan jeg godt forstå og hvis det er det eneste du gør, så går det nok  Vi havde en skammel i plastik, så jeg kunne sidde ned og tage brusebad. Det er hurtigt kedeligt, så en masse TV og lånte ungernes PS1 så jeg kunne ligge og spille på den. Dengang havde vi ingen bærbar, så ingen computer tid til mig  Man finder ud af det

Jeg vil med glæde modtage alle de veer du ikke ønsker  Var det ikke en god handel

Ja :s

Har da heldigvis min bærbar :b og mit elskede tv så der er masser af tid der ryger der ( og så har jeg kæresten som personlig tjener når han er hjemme, og ikk sover ( han arbejder nat ) )

Men jo det kunne vi Godt prøve at bytte li over

Anmeld

17. januar 2010

Winnie

Lone H. skriver:

Ja :s

Har da heldigvis min bærbar :b og mit elskede tv så der er masser af tid der ryger der ( og så har jeg kæresten som personlig tjener når han er hjemme, og ikk sover ( han arbejder nat ) )

Men jo det kunne vi Godt prøve at bytte li over

Ja, man kan sørme få mange timer til at gå på nettet  Tiden flyver bare af sted   

Ville super gerne snart føde, bare lige springe i morgen over, der har min ene søn fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.