Hva laver du her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Jules

Jeg ser Twilight for 11 gang....

Kan ikke huske hvornår jeg har været så fasineret af en film.... Føler mig som en teenager igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Lise

Stener lidt... Simon er sent oppe - men NU (i skrivende stund) får han endelig børstet tænder, og så skal han i seng! Øv, min puttedag - det tager altid en krig. Vil hellere slumre på sofaen med dvd og bland-selv slik (hvilket der er en mulighed for at jeg gør om 30-45 minutter)

Anmeld

16. januar 2010

Ann-

vil til at putte Emma,

ellers hygger vi med blandselv slik og chips..

Anmeld

16. januar 2010

Sees

Jeg sidder og ser film på tv3, og kigger lidt rundt på nettet .. Spiller bla. Ludo på KomOgVind   - Emil har fået lov at falde i søvn på sofaen. Han er blevet passet ved hans bedstefar og bedste, fra igår til idag, mens jeg var i byen med pigerne, så han er blevet rigtig forkælet og derfor en træt lille mand nu.

Anmeld

16. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

her står det også stille til.. eller vi er alle trætte på nær Malou

så hun ligger i sin hængende kravlegård ved siden af mig og hygger .. Mathias ser en eller anden film i tv.. så ikke det vilde

Anmeld

16. januar 2010

BOBS

ved at samle seng med manden, og få overstået weekendskænderierne på den måde ,og forberede troldens fødselsdag med mmf kage, og tage mig sammen til nattevagt....som er blevet min tjans i denne weekend..

arhhh jooo det er hyggeligt nok - og så lige herind og snigkigge

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

IKKE en skid... Jeg er træt af at bruge min energi på at kontrollere min kvalme... Så smitter det af på manden og datteren også laver de heller ikke en skid... :-S

øv... Men jeg har heller ikke energi til at lave noget. MMm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.