Hva laver du her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
26 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

CarinaSB

Jeg sidder bare og hygger . Manden & drengen er gået kolde .. Noah ligger med 39,8 i feber efter at været blevet vaccineret igår ..

Hva laver i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

NoName

Jeg sidder alene hjemme, kæresten er til fødselsdag og der var piger ikke tilladt idag... Men det gør nu ikke så meget, har en lidt træls dag med kvalme der kommer og går, så jeg har igen igen igen været lænket til sofaen hele dagen.

Kommer der noget ordentligt i flimmeren i aften???

NoName 12+3

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Her hygger vi bare...jeg rydder op og vasker tøj og støvsuger....Bertram spiller computer lige nu...den store er som altid hos monner og morfar og Konrad er lidt her og der...og så savner vi vidst alle ham Marco...

Knus..

Anmeld

16. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg sidder også bare derhjemme og hygger for mig selv.. Kæresten er taget på arbejde på værtshuset her kl.18, efter deeeeejlig aftensmad han havde lavet

Så nu sidder jeg her og ved ikke rigtigt hvad jeg skal give mig til, mens jeg slår lidt mave ..

Overvejer dog at tage forbi en kammerat, men nu må vi se om jeg bliver lænket til sofaen alligevel

Knus Sabrina 33+3

Anmeld

16. januar 2010

oo

jeg er alene hjemme, huhuuuu! jeg sendte Søren til Esbjerg igår over til Karl, hvis kæreste var taget til København, så de har drengepyjamasparty imorges fik jeg en sms efter jeg lige var stået op (kl 8) hvor der stod "undskyld hvis jeg vækker dig, jeg ville bare sige, at vi har drukket hele natten og går i seng NU, så hvis du ikke kan få fat i mig er det derfor", så de har givet den gas. og åbenbart hevet en eller anden gymnasiedreng med hjem, som har siddet og drukket sammen med dem

nej men, jeg læser til eksamenen på tirsdag...mundtlig eksamen i Europa i Verden hvilket er 3000 års europa historie , så ja, der er faktisk nok at lave, det er bare meget meget hyggeligere at hænge ud herinde

guuuuuud! jeg kommer lige i tanker om, at jeg har en ben and jerrys chocolate fudge icecream i fryseren!! så tror jeg sgu jeg ser en film

Anmeld

16. januar 2010

wamse

Jeg mega monster keeeder mig. Keder mig så meget at jeg ikke engang kan overskue at sætte de film på jeg har lejet i dag.....

Har ellers lejet den film, som er bygget på Tønder-sagen, men tror bare jeg hyler fra start til slut

Lærke er ved at se G-Force, så hun er ved at flække af grin Når hun er kommet i seng, flader jeg vist ud på sofaen og ser mine film

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Tjuhl skriver:

jeg er alene hjemme, huhuuuu! jeg sendte Søren til Esbjerg igår over til Karl, hvis kæreste var taget til København, så de har drengepyjamasparty imorges fik jeg en sms efter jeg lige var stået op (kl 8) hvor der stod "undskyld hvis jeg vækker dig, jeg ville bare sige, at vi har drukket hele natten og går i seng NU, så hvis du ikke kan få fat i mig er det derfor", så de har givet den gas. og åbenbart hevet en eller anden gymnasiedreng med hjem, som har siddet og drukket sammen med dem

nej men, jeg læser til eksamenen på tirsdag...mundtlig eksamen i Europa i Verden hvilket er 3000 års europa historie , så ja, der er faktisk nok at lave, det er bare meget meget hyggeligere at hænge ud herinde

guuuuuud! jeg kommer lige i tanker om, at jeg har en ben and jerrys chocolate fudge icecream i fryseren!! så tror jeg sgu jeg ser en film

Det burde være FORBUD at nævne Ben and Jerry is herinde, magter simpelthen ikke at gå hen i 7elleven og købe en - men shit hvor kunne jeg godt æde et helt bæger selv

Anmeld

16. januar 2010

kiroo

jeg er lidt i gang med boller, altså bage dem...

manden hartaget den store med hjem til hans fætter, som har en dreng et år ældre,så jeg hygger lidt med min lille putte tøs, som kun ville være hos mig når hun skal sove, skulle ellers have været til 30års hos en veninde.

Anmeld

16. januar 2010

Diana...

Vi ligge alle 3 på gulvet og prøver og køre Lucas træt han synes nemlig ikke lige han skal i seng idag 

Anmeld

16. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det mest ophidsende er nok at jeg har hikke  Ellers sidder jeg bare og venter på at klokken bliver 21.45 så jeg kan se NFL playoffs   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.