Hva laver du her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

hc=k

Herhjemme sidder jeg sammen med min kæreste i sofaen med en rigtig god flaske rødvin efter en super hyggelig middag. Kristopher er puttet og sover som den lille engel han er

Kæresten læser de sidste sider i sin Harry Potter bog ( den sidste af dem ) og så skal vi ellers bare slappe af og nyde at vi elsker hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg sidder i sofaen og ser "Across the Universe"..

har man tv1000 family og er til The Beatles er det altså guld!!!!

Daniel får 5 af gutterne på besøg i aften inden de smutter i byen... Tror bare jeg bliver i stuen, hører lækker musik og laver ænder til prinsessens myggenet SÅÅ hyggeligt med klippe klistre...

Anmeld

16. januar 2010

Becks

Jeg sidder her og stener lidt, haar lige spillet lidt Mario på wii´en..
Ved ikke hvad jeg skal lave, er sådan lidt depri i låget agtig i aften

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Min søn er ved sin far i denne weekend og min kæreste er på arbejde (filmer ishockey i vojens, tror jeg det er...) så jeg er helt alene hjemme- Ser Årgang 0 på DVD  hehe... Har lige spist is... Hmm - sikke en spændende lørdag aften

Anmeld

16. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg sidder og slår mave foran skærmen.

de store ser tv og manden leger med den yngste på gulvet. om lidt vil jeg hente lidt dessert til os alle....inden jeg skal ha lavet det sidste af en perleplade færdig. min mellemste søn har bestilt en and til sin værelses dør

Anmeld

16. januar 2010

Stumpen

Haft mor til aftensmad og nu er hun taget hjem med den store pige.. Så om lidt går det løs med super mario

Anmeld

16. januar 2010

ekzunz

Slapper lige af oven på en god omgang gemmeleg. Det er altså morsom når man er 7 til hverdag - og idag 9 - og alle gider at lege med. Jeg er flad af grin over drengenes opfindsomhed og de smås utålmodighed.....jeg bliver næsten altid fundet først for jeg er ved at flække af grin lige så snart jeg kan høre at der kommer nogen... Så nu spiller Per og 2 af drengene PlayStation, 2 andre drenge ser film på hvert deres værelse, Klara har netop skiftet tøj for 27.gang idag (BR har tilbud på udklædningstøj til 30 kr.) storesøster læser og jeg stener på baby - som sædvanlig....

Om lidt vil jeg putte de små, sende de store i kælderen og så skal vi se Anden vender tilbage - og spise is...

Anmeld

16. januar 2010

ØØØvvv, hvor er jeg bare misundelig på jer alle sammen, jeg er nemlig på ARBEJDE!!!!

Tager ind imellem nogle ekstra vikar vagter om eftermiddagen og i weekenderne, så her sidder jeg og venter på at klokken bliver 22, så jeg kan få FRIIII!!   Jeg synes godt nok også jeg er ved at være træt i skroget... Har ik fået mit hvil kl ca. 16.30 som jeg plejer!!hehe...

Stine 24+3

Anmeld

16. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Sidder og ser Tv2 Charlie...

Finn og Jacob's: Fede tider

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

CarinaSD skriver:

Jeg sidder bare og hygger . Manden & drengen er gået kolde .. Noah ligger med 39,8 i feber efter at været blevet vaccineret igår ..

Hva laver i ??

Her er kæresten og datteren også gået kolde... Så sidder og ser dansk film..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.