Kan I se de 2 streger? (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Muffinmus

Folk herinde har da vist brugt dem forkert eller uden at vide ret meget om dem...

Og nu er det sådan at ÆL test faktisk slår ud på både LH og HCG, derfor du ser to MEGET tydelige streger hvis du tester og ER gravid i forvejen, ikke fordi der er noget galt med testene overhovedet.

Nå, men for at vende tilbage til tråden, så SKAL de være mindst lige tydelige eller teststregen skal være mere tydelig end kontrol stregen.

Dog er det sådan at nogle kvonder kun giver kort tids udslag på sådanne tests, så tester du f.eks eftermiddag-eftermiddag, kan du risikere at have en positiv test kl 24 midnat, og ikke næste morgen.

Så det er korrekt at nogle kvinder ikke får det helt store ud af det...men mange kan gaodt bruge dem med korrekte resultater.

OG HUSK: dyrk gerne sex INDEN den er helt positiv, da sædceller kan leve flere døgn inde i dig, hvor i mod det æg du venter på kun er der 24 timers tid godt og vel. Dette råd kommer fra en fertilitets læge!

Pøj pøj med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Kløver

det er meget utydeligt men hvad jeg kan se er den negativ, da test stregen skal være enten samme tydelighed som kontrolstregen(den der altid kommer frem) eller mere tydelig i farven end kontrol stregen

Anmeld

21. januar 2010

Kløver

MaleneS skriver:

Hun sagde bar at vi havde masser af
tid til og få en baby for vi var jo så unge
og havde ikke prøvet længe nok så
vi skulle bare gå hjem på kur..

på en måde kan jeg godt forstå lægen, kunne se i din profil du er 18(ret mig hvis jeg er forkert på den) ikke at der er noget galt i at få børn som 18 årig, man er jo myndig, men kan måske godt forstå i din alder hvis lægen mener at det nok skal komme, der er jo mange par derude som ahr behov for hjælp, og som måske har prøvet flere år, og som også er ved at være noget ældre.

men det gælder jo bare om at blive ved med at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.