Kan I se de 2 streger? (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Betyder den så at min ÆL måske snart er
på vej?
Har lidt ondt i maven og os igår, så mon ikke den
er på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

oo

MaleneS skriver:

Jeg har en meget ureglmæssig mens, ca
hver 3. måned for jeg mens kun..

hmm ja...det er jo ikke så godt.

men var du ikke hos lægen den anden dag? hvad sagde hun?

Anmeld

16. januar 2010

Dia

Jeg har også forstået det sådan, at stregen skal være lige så tydelig eller kraftigere end teststregen, før den er positiv. Der kommer vist næsten altid to streger... Men jeg synes, det er en god idé at bruge ÆL-tests, da man aldrig helt kan vide, hvor ens ÆL ligger. Jeg har fx selv ÆL allerede på 10. dagen i min cyklus!

Anmeld

16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

hmm ja...det er jo ikke så godt.

men var du ikke hos lægen den anden dag? hvad sagde hun?

Hun sagde bar at vi havde masser af
tid til og få en baby for vi var jo så unge
og havde ikke prøvet længe nok så
vi skulle bare gå hjem på kur..

Anmeld

16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hvornår skal jeg ca regne med ÆL
når jeg ca har en cyklus på 50-65 dage?
Sidst var den på 14 dagen, skal jeg så regne
med den er det hver gang? er på 18 dagen idag..

Anmeld

16. januar 2010

BinaMor

Mathildesmor skriver:

Jeg gir' ikke så meget for ÆL teste. Da jeg ventede mig viste den altid 2 streger - uanset hvornår på døgnet jeg tog dem. Selv efter jeg var blevet gravid blev den ved med at vise 2 streger....hmmm

en ÆL test SKAL vise 2 streger. det der afgør sagen er om test stregen er tydligere eller mindst ligeså tydelig som kontrolstregen.

efter 11 måneders baby forsøg gav jeg dem en chance, ventede til stregen var ligeså tydlig, hoppede på manden og er nu i uge 8.

Anmeld

16. januar 2010

BinaMor

gabriellasmor skriver:

en ÆL test SKAL vise 2 streger. det der afgør sagen er om test stregen er tydligere eller mindst ligeså tydelig som kontrolstregen.

efter 11 måneders baby forsøg gav jeg dem en chance, ventede til stregen var ligeså tydlig, hoppede på manden og er nu i uge 8.

Så nej du har ikke æl. den skal som sagt være ligeså tydelige som den anden

Anmeld

21. januar 2010

Slettet

Prøv med de digitale fra Clearblue, dem skal man ikke selv vurdere på - de er enten positive eller negative

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

hej malene,

vil bare sige at det behøver altså ikke være dig som den er gal med, det kan også være det mærke du bruger ? jeg kan hellerik finde min æl med hvilken som helst test men kun med æl test fra billig test, så måske du skulle prøve et andet mærke :-)

håber den test du har lagt billede ind af betyder at din æl er lige på trapperne :-)

Anmeld

21. januar 2010

Muffinmus

Zette skriver:

Altså min fertilitetslæge fortalte mig at Ægløsningsteste var at smide penge ud af vinduet. 

Og ligemeget hvornår jeg tissede på dem så var der 2 streger, så giver ham til dels ret. I hvert fald i mit tilfælde. 

Jamen det er jo heller ikke sådan de skal bruges:-)

Men fair nok, de hjalp mig, blev gravid igen inden jeg overhovedet fik mens efter min SA. Så her betød positivt ÆL test= datter:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.