Kan I se de 2 streger? (ÆL)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.634 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg er i tvivl om der er to streger ved ikke om
i kan se det billederne er ikke så gode, men der
er nået utydligt, gælder den stadig, har jeg så æl?

Og et lille dumt spørgsmål, men har man ÆL, hvis
man har PCO?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

LinLin

Har aldrig set en ægløsningstest før, men kan godt se to lyserøde streger

Anmeld

16. januar 2010

FrkT

Altså nu kender jeg godt den samme type test, og den MINDST tydelige af de to streger er teststregen - altså den som skal fortælle om du har ÆL eller ej, den mere tydelige er kontrolstregen. Så jeg vil sige at den ikke er positiv. Da jeg tog ÆL-teste tog jeg også nogle gange negative teste som så sådan der ud. Jeg tror ikke den er positiv, da teststregen så skulle være mindst ligeså tydelig som kontrolstregen, og det synes jeg ikke den er. Men tror dog godt det kunne tyde på at din ÆL måske er på vej, prøv evt. at tage en test mere i morgen og se om den er blevet tydeligere der.

Anmeld

16. januar 2010

smokin

Altså min fertilitetslæge fortalte mig at Ægløsningsteste var at smide penge ud af vinduet. 

Og ligemeget hvornår jeg tissede på dem så var der 2 streger, så giver ham til dels ret. I hvert fald i mit tilfælde. 

Anmeld

16. januar 2010

et-ønske

Altså da min ÆL-test så sådan ud, tog jeg også en graviditetstest, og begge var positive på den måde din er.... Det kom der en datter ud af

Jeg har også PCO og har kun stået med en positiv ÆL-test den gang jeg var blevet gravid. Altså medmindre at du er i behandling, enten hormoner eller methformin, så tror jeg ikke du har ÆL. Men der er jo mange forskellige grader af PCO.

HELD og LYKKE

Anmeld

16. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg gir' ikke så meget for ÆL teste. Da jeg ventede mig viste den altid 2 streger - uanset hvornår på døgnet jeg tog dem. Selv efter jeg var blevet gravid blev den ved med at vise 2 streger....hmmm

Anmeld

16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Luna3 skriver:

Altså da min ÆL-test så sådan ud, tog jeg også en graviditetstest, og begge var positive på den måde din er.... Det kom der en datter ud af

Jeg har også PCO og har kun stået med en positiv ÆL-test den gang jeg var blevet gravid. Altså medmindre at du er i behandling, enten hormoner eller methformin, så tror jeg ikke du har ÆL. Men der er jo mange forskellige grader af PCO.

HELD og LYKKE

altså jeg ved ikke om jeg har PCO
da min læge ikke vile teste mig, men
jeg sys jeg har symp på det..

Anmeld

16. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mathildesmor skriver:

Jeg gir' ikke så meget for ÆL teste. Da jeg ventede mig viste den altid 2 streger - uanset hvornår på døgnet jeg tog dem. Selv efter jeg var blevet gravid blev den ved med at vise 2 streger....hmmm

Viser ÆL tests ikke ALTID to streger???

Teststregen SKAL bare være MINDST lige så tydelig som kontrolstregen, ellers er den negativ.

Anmeld

16. januar 2010

oo

man har som regel ingen eller meget meget sjælden ÆL hvis man har PCO. Hvis du har regelmæssig ÆL og regelmæssig menstruation, så burde du ikke have PCO. ved PCO danner man alt for mange æg og ingen af de æg modnes nok til at gå i ægløsning. og uden ægløsning, ingen menstruation.

min veninde har PCO og fortalte at da hun blev scannet på fertilitetsklinikken lignede det at hendes æggeleder var fyldt med bjælder, så mange små æg var der. men altså, ingen ægløsning

forresten, ja, jeg kan godt se de to streger

Anmeld

16. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

man har som regel ingen eller meget meget sjælden ÆL hvis man har PCO. Hvis du har regelmæssig ÆL og regelmæssig menstruation, så burde du ikke have PCO. ved PCO danner man alt for mange æg og ingen af de æg modnes nok til at gå i ægløsning. og uden ægløsning, ingen menstruation.

min veninde har PCO og fortalte at da hun blev scannet på fertilitetsklinikken lignede det at hendes æggeleder var fyldt med bjælder, så mange små æg var der. men altså, ingen ægløsning

forresten, ja, jeg kan godt se de to streger

Jeg har en meget ureglmæssig mens, ca
hver 3. måned for jeg mens kun..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.