Kom med foreslag 
Vi er ved at løbe tør derhjemme / er dårlige til at finde på nyt.... og da min kæreste er lærling og jeg er på su behøver det ikke koste en herregård 
Glæder mig til at høre jeres forslag.... hvis jeg ikke lige skrive tilbage er det fordi jeg ikke har net derhjemme endnu.
Hilsner fra Sara
Vi har det samme problem herhjemme;-) Vi er dog ikke på su, men vi har da heller ikke penge som skidt;-) Egentlig er vores problem at vi ikke kan finde på noget til aften....eller rettere sagt jeg kan ikke finde på noget hele tiden...kæresten spørger altid " hva finder vi på til aften"....hvorpå han egentlig mener "hva finder DU på til aften"...smiler......det er ikke kun kvinder der pakker tingene ind...hehe.
men det blev til at jeg lavede en liste, det er hovedsageligt hurtig mad da vi har sent fri, og synes egentlig heller ikke det er specielt dyrt- ;-) men det er jo en vurderingssag;-) here it comes, håber du kan bruge den til noget;-)
Gryderet+ris
Hjemmelavet pizza ( man kan købe færdig bunde i ruller, de skal bare rulles ud og fyld på, hva man nu har, tager ikke lang tid, og er billigt)
Bøf m/løg+kartofler
hjemmelavet burger evt med ovnkarfofler
pitabrød
tærter ( de der færdige tærteblandinger er rigtig gode specielt de grove ) + salat
fisk+kartofler+ris
rugbrød med pålæg
kødsovs og pasta ( rester af kødsovs kan evt bruges på pizzaen)
wok+ris
frikadeller+kartofler+persillesovs
æggekage (evt lavet i ovnen, går stærkt og man skal ikke holde øje med den som når den laves på panden...er meget lækre i ovnen, da den bliver stor og fin som en suffle)+rugbrød+purløg tomater
kylling i karry+ris ( kan laves på kyllingfileter)
lasagne
taco
hotdogs
karbonader+grønærter
pandekager med fyld - i ovnen( madpandekagerne kan også købes færdige)
suppe
chili con carne+brød
det var noget af det jeg kunne finde på at lave;-)
knus jill