puha, sikke en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

lige præcis..

Men jeg har sagt til damen derinde at hun godt kan vænne sig til at stå på hovedet, for sådan blvier det bare!!!

(Jeg har insisteret, og så må hun jo makke ret)

Ja... Altså - jeg må så desværre springe bomben for dig. Du skal jo finde ud af det, før eller siden, nu lillepigen kommer ud inden længe:

DE HØRER IKKE ALTID EFTER!!!

Da jeg så Idun første gang. Da jeg holdte hende i mine arme, tænkte jeg: Jeg vil ALDRIG kunne blive vred, på sådan en vidunderlig skabning. Hun vil ALDRIG kunne gøre noget der vil kunne gøre mig gal eller sur.

Og lige just er de kommet ud, før der begynder pre-trodsalder og div... Og med hendes yogastilling, så må vi da sige at hun også har en pre-pre-trodsalder heheh...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Ja... Altså - jeg må så desværre springe bomben for dig. Du skal jo finde ud af det, før eller siden, nu lillepigen kommer ud inden længe:

DE HØRER IKKE ALTID EFTER!!!

Da jeg så Idun første gang. Da jeg holdte hende i mine arme, tænkte jeg: Jeg vil ALDRIG kunne blive vred, på sådan en vidunderlig skabning. Hun vil ALDRIG kunne gøre noget der vil kunne gøre mig gal eller sur.

Og lige just er de kommet ud, før der begynder pre-trodsalder og div... Og med hendes yogastilling, så må vi da sige at hun også har en pre-pre-trodsalder heheh...

hvad siger du? Selvfølgelig hører de altid efter.... hæhæhæ!

Hmm, måske må jeg sande at hun allerede nu har sin HELT egen vilje.. men håber nu stadig at hun bare lige skal vise at hun altså godt KAN bestemme, men at hun også synes det er smartest at komme ud til gode gammeldags vej

Anmeld

17. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

hvad siger du? Selvfølgelig hører de altid efter.... hæhæhæ!

Hmm, måske må jeg sande at hun allerede nu har sin HELT egen vilje.. men håber nu stadig at hun bare lige skal vise at hun altså godt KAN bestemme, men at hun også synes det er smartest at komme ud til gode gammeldags vej

Bestemt Det håber vi på!

Anmeld

17. januar 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Har været til scanning i dag (34+0) for at tjekke livmoderhals og for at se om prinsessen havde vendt sig.

Livmoderhalsen er fin lang, så ingen problemer der, MEN prinsessen ligger stadig med rumpen solidt plantet i bækkenet om 14 dage skal jeg derind igen og hvis hun ikke selv har vendt sig vil de forsøge at vende hende der.

Hun er en stor basse på 2420, så vi behøver ikke være bekymrede for om hun er stor nok til at kunne klare sig HVIS fødslen skulle gå i gang til vendingen.

Puha, det hele kommer tæt på lige pludselig... tænk hvis jeg skal føde om 2 uger

Knus Caroline 34+0

Hej hej

Jeg har også været til scanning i onsdags - hvor jeg også fik beskeden at hun har plantet numsen godt ned i mit bækkenet. Hun bruger kun den nederste del af livmoren, aom om hun ikke har fundet ud af at hun har meget mere plads!

Så jeg er også spændt på om hun sidder "fast" eller om hun snart rykker på sig.. men jeg har også lidt mere tid at løbe på end dig da jeg kun er i uge 30.

Held og lykke

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.