puha, sikke en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Mira0911

Det er dælme en meget meget bestemt dame, der ligger i maven på dig...

Fint alt er som det skal være... Det er nu meget forskelligt hvornår de kære babyer skruer sig fast, nogen gør det lige en uge før, de melder sin ankomst... Og andre tidligere....

Håber hun når at skrue sig selv på plads... Du har jo 6 uger til termin +/- 14 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

lulle1985

krydser også lige fingre for at hun vender sig inden 14 dage....

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Det er dælme en meget meget bestemt dame, der ligger i maven på dig...

Fint alt er som det skal være... Det er nu meget forskelligt hvornår de kære babyer skruer sig fast, nogen gør det lige en uge før, de melder sin ankomst... Og andre tidligere....

Håber hun når at skrue sig selv på plads... Du har jo 6 uger til termin +/- 14 dage...

Meget bestemt ung dame!!!! Tror hun har taget sin fars temperament og kombineret det med mors hihi

Jeg håber også at hun når det hele, men de mener jo at hun sidder fast i bækkenet

for at de om ikke andet kan få hende vendt om 14 dage!!! Vil så gerne føde selv...

regner med at blive sat i gang til terminen hvis ikke jeg selv har født inden da - de vil ikke risikere ødemer osv pga min sygdom! Men hvis de ikke kan vende hende, og hun ikke selv gør det, ender det jo nok med pks omkring 39+0...

Anmeld

16. januar 2010

Liljesilas

Caroline86 skriver:

Har været til scanning i dag (34+0) for at tjekke livmoderhals og for at se om prinsessen havde vendt sig.

Livmoderhalsen er fin lang, så ingen problemer der, MEN prinsessen ligger stadig med rumpen solidt plantet i bækkenet om 14 dage skal jeg derind igen og hvis hun ikke selv har vendt sig vil de forsøge at vende hende der.

Hun er en stor basse på 2420, så vi behøver ikke være bekymrede for om hun er stor nok til at kunne klare sig HVIS fødslen skulle gå i gang til vendingen.

Puha, det hele kommer tæt på lige pludselig... tænk hvis jeg skal føde om 2 uger

Knus Caroline 34+0

Ej hvor må det bare være helt vildt

Håber alt godt, og hvor må være skønt at vide den lille kan klare en fødsel nu!

Anmeld

16. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

de tager dem gerne 14 dage før termin. Frederic kom ud ved pks 11 dage før termin.

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Frederic's moar skriver:

de tager dem gerne 14 dage før termin. Frederic kom ud ved pks 11 dage før termin.

okay.. jamen så kan det være de vil lave det mandag d. 15... det er nemlig 11 dage inden terminen, og falder jo på en mandag

Anmeld

16. januar 2010

Caroline86 skriver:

okay.. jamen så kan det være de vil lave det mandag d. 15... det er nemlig 11 dage inden terminen, og falder jo på en mandag

Vi fik 2 dato'er at vælge i mellem. I kolding laver de pks fast 2 dage om ugen.

Her gik det pluselig stærkt, da vores egen læge ikke mente der var vand nok ved sidste lægebesøg en mandag. Tirsdag vægtscaning og fostervands måling. Onsdag prøved de at vende ham. Torsdag til infomøde om ks og han kom ud 6 dage efter...

Så hvis du har spørgsmål ang det at det at de prøver at vende mm, skriver du bare.

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Frederic's moar skriver:

Vi fik 2 dato'er at vælge i mellem. I kolding laver de pks fast 2 dage om ugen.

Her gik det pluselig stærkt, da vores egen læge ikke mente der var vand nok ved sidste lægebesøg en mandag. Tirsdag vægtscaning og fostervands måling. Onsdag prøved de at vende ham. Torsdag til infomøde om ks og han kom ud 6 dage efter...

Så hvis du har spørgsmål ang det at det at de prøver at vende mm, skriver du bare.

hold da op

Jeg er vildt nervøs for vendingen... Ved godt at de skal sige der er risiko for at fødslen går i gang osv, men de vil, så vidt jeg ved, ikke give mig vehæmmende efter vendingsforsøget.. hvor stor er risikoen/chancen () så for at man går i gang? Vi fik bare lige beskeden hurtigt i går, og jeg nåede ikke rigtig at spørge om noget som helst

Anmeld

16. januar 2010

Caroline86 skriver:

hold da op

Jeg er vildt nervøs for vendingen... Ved godt at de skal sige der er risiko for at fødslen går i gang osv, men de vil, så vidt jeg ved, ikke give mig vehæmmende efter vendingsforsøget.. hvor stor er risikoen/chancen () så for at man går i gang? Vi fik bare lige beskeden hurtigt i går, og jeg nåede ikke rigtig at spørge om noget som helst

Du har ret til at sige stop, når de prøver at vende.

Lillepigen kan også sige stop.

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Frederic's moar skriver:

Du har ret til at sige stop, når de prøver at vende.

Lillepigen kan også sige stop.

gjorde det ondt på dig?

er godt med på at det nok ikke er ret behageligt, men gjorde det direkte ondt?

Er så bange for at der kan ske prinsessen noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.