puha, sikke en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har været til scanning i dag (34+0) for at tjekke livmoderhals og for at se om prinsessen havde vendt sig.

Livmoderhalsen er fin lang, så ingen problemer der, MEN prinsessen ligger stadig med rumpen solidt plantet i bækkenet om 14 dage skal jeg derind igen og hvis hun ikke selv har vendt sig vil de forsøge at vende hende der.

Hun er en stor basse på 2420, så vi behøver ikke være bekymrede for om hun er stor nok til at kunne klare sig HVIS fødslen skulle gå i gang til vendingen.

Puha, det hele kommer tæt på lige pludselig... tænk hvis jeg skal føde om 2 uger

Knus Caroline 34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh hvor godt livmoderhalsen er fin lang

hmm hende Laura er en bestemt dame hva søde,  for hun har vendt sig til om 14dage.. det skal nok gå sveske..

men kan godt forstå du lige skal sluge det at det kommer så tæt på, men dejligt hun er så stor, så hun sagtens ville kunne klare sig .. krydser alt hvad jeg har fro hun har vendt sig..

Et KÆMPE  herfra ..

knus cille

Anmeld

15. januar 2010

Sesse89

Jeg sender dig et kram søde

Og håber at hun har vendt sig til næste gang

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

tak bagge to... håber virkelig hun vender sig! Eller at det kan lykkes dem at vende hende..

Bare typisk de vil forsøge at vende så få dage inden min eksamen

Men hun er naturligvis velkommen når som helst, og hvis det ender i pks, so be it!

Anmeld

15. januar 2010

LinLin

for at hun bliver vendt - på den ene eller anden måde

Anmeld

15. januar 2010

Lise

Mine fødselsforberedelsesdamer siger at det måske kan hjælpe at komme ned på alle fire og kravle lidt. Så ned på gulvet med dig, og kravl rundt på gulvet  bare en 5-10 gange om dagen. Det skulle kunne "inspirere" barnet til at "gøre noget andet".

Ellers kan du lægge dig på ryggen, bøje benene og så løfte numsen op. Altså så du har fødderne og det øverste af ryggen i gulvet/sengen og ellers strakt krop. Så skal du have et stort tørklæde, som Daniel hjælper ind under numsen på dig, og så holder han ellers i hver side af det, og "ryster" dig fra side til side. Ikke stille, ikke voldsomt..bare nok til at det kan få et barn til at "gøre noget andet"

Det er da måske et forsøg værd. Og så kunne du filme det hele og lægge det herind

Lise

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Lise skriver:

Mine fødselsforberedelsesdamer siger at det måske kan hjælpe at komme ned på alle fire og kravle lidt. Så ned på gulvet med dig, og kravl rundt på gulvet  bare en 5-10 gange om dagen. Det skulle kunne "inspirere" barnet til at "gøre noget andet".

Ellers kan du lægge dig på ryggen, bøje benene og så løfte numsen op. Altså så du har fødderne og det øverste af ryggen i gulvet/sengen og ellers strakt krop. Så skal du have et stort tørklæde, som Daniel hjælper ind under numsen på dig, og så holder han ellers i hver side af det, og "ryster" dig fra side til side. Ikke stille, ikke voldsomt..bare nok til at det kan få et barn til at "gøre noget andet"

Det er da måske et forsøg værd. Og så kunne du filme det hele og lægge det herind

Lise

hæhæ, ja, det kunne være kønt!

Har stort set ikke bestilt andet end at ligge med røven i vejret siden en uge inden jul I håb om at hun så kunne "glide" ud af bækkenet og slå en kolbøtte... tror desværre hun sidder rigtig godt gammeldags FAST Men det skal ikke stoppe mig i fortsat at være lidt "højrøvet" om man vil

Anmeld

15. januar 2010

lillemunk

Håber hun når at vende sig...... den lille bandit.
Ned og kravl rundt på gulvet eller i sengen det skulle hjælpe
Ikke særlig nemt med en stor mave... men det er da et forsøg værd

Anmeld

15. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

efter vendings forsøg for du en sprøjte i låret, med en smule ve-stopende middel.

De skal sige at der er en chance for at fødsel går igang, men den er altså meget meget lille.

Frederic var en tværslægger og vendes ville han ikke.

Anmeld

16. januar 2010

Michael healer

Caroline86 skriver:

Har været til scanning i dag (34+0) for at tjekke livmoderhals og for at se om prinsessen havde vendt sig.

Livmoderhalsen er fin lang, så ingen problemer der, MEN prinsessen ligger stadig med rumpen solidt plantet i bækkenet om 14 dage skal jeg derind igen og hvis hun ikke selv har vendt sig vil de forsøge at vende hende der.

Hun er en stor basse på 2420, så vi behøver ikke være bekymrede for om hun er stor nok til at kunne klare sig HVIS fødslen skulle gå i gang til vendingen.

Puha, det hele kommer tæt på lige pludselig... tænk hvis jeg skal føde om 2 uger

Knus Caroline 34+0

hej

Efter at have læst at nogle skriver at du skal ned og kravle , så kom jeg selv på dette, og ved altså ikke om det har nogle effekt

Hvad med at du prøvede at stå på hoved, for så vender du jo det hele op og ned der inde, og gør baby så forvirret at baby vender sig om, smart teori ikke

Krydser  for at baby vender sig på den ene eller andn måde

Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.