jeg slipper aldrig af med rygsmerterne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

tak:0)

ja, det er trist..... og der er ikke andet at gøre end at se frem.... jeg har faktisk også haft smerter siden jeg var godt 17 år.... der startede det hele... øv....

jeg er ked af at du har det som jeg, måske endda værre.....

Om jeg har det værre eller bedre end du, er jo ikke til at vide, og det er osse ligemeget, for uanset så er det ikke fair at to unge mennesker som os har det så dårligt!

Men Karina, jeg er sikker på, at du er en tumling (du ved , de der dukker som ikke kan væltes) ligesom jeg. Når jeg er længst nede mht. smerter, så tænker jeg altid: Nej, det skal ikke få mig ned med nakken psykisk. Det har jeg brugt alt for meget tid på, og nu vil jeg have noget ud af mit liv, så jeg gør alt hvad jeg kan for at holde mig igang. Men det ved jeg at du osse gør, for det kan godt være, du ikke er stærk i ryggen, men du har en stærk psyke og en dejlig familie, som lyder til at være rigtig gode for dig, når du har smerter!

Håber virkelig at de kan gøre din ryg MEGET bedre end den er nu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Klitgaard

Æv altså en masse du har og skal igennem med din ryg ,Håber det snart bliver meget bedre

Anmeld

16. januar 2010

Ida.

ka-ri-na skriver:

ja, det er så sandt som det er sagt!

rygkirurgen var mildest talt frustreret. Jeg er kun 26 år og mine 3 nederste diskus er meget slidte, derfor vil jeg have ondt altid... han vil fjerne de to nederste prolapser, som er skyld i summen, mangel på følelse og kraftnedsættelse i benene.... 4 uger skal jeg holde mig i ro og må ikke løfte musen dernæst skal jeg genoptrænes, og træne mine muskler så de kan aflaste.....

og så kunne jeg godt regne med at skulle under kniven igen om ca 10 år....

han ville ikke stivgøre, da jeg skal fungere mange år endnu.... og 3 led er meget at stivgøre.... hans foreslag til senere var at man kunne stivgøre de to nederste led og indsætte en diskus protese i det øverste...

jeg skulle lige sluge beskeden, jeg kommer til at have ondt altid.... og mine nederste diskus er meget slidte! HALLO JEG ER KUN 26 ÅR!

men altså, jeg skal opereres tirsdag, er hjemme igen torsdag....

Nu har jeg slet ikke lige fået læst hele tråden - men øv altså hvor en nedslående melding at få! Jeg er selv 26 år, og kan kun forestille mig, hvordan det ville være at få at vide, at min krop aldrig ville blive smertefri! Det er ufatteligt, at din krop allerede kan være så slidt i så ung en alder!

Jeg håber virkelig, at teknologien udvikler sig og man bliver klogere - så meget klogere, at du måske alligevel kan opleve at være smertefri, inden du bliver gammel...

og medfølende tanker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.