Spørgsmål ang medisinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

MichellaMalou

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Sidder her med en veninde som idag har fået en medisinsk abort, som er foregået hjemme.

Efter hun havde lagt pillerne op i skeden gik der to timer inden der skete noget. Men så skal jeg da også lige love for at der skete noget, hun blødte meget, rigtig meget..... 3 gange var det så kræftig at end ikke hendes søns libero bleer (som hun brugte som bind) kunne klare det, det løb ned at hendes ben, og plaskede op af skabene i køkkenet, trods hun altså havde både blee, trusser og bukser på....

Ved godt man selvfølgelig vil bløde, og der vil være klumper i. Men jeg syntes godt nok det virker voldsomt.... Men da ingen af os jo ved hvor meget man vil bløde er det svæt at vide hvornår det er FOR voldsomt....

Nogen der selv har prøvet det, som kan fortælle om det er normalt at man bløder så meget?

Kram

jaa jeg har prøvet det og ja det bløder helt sindsygt gjorder det os med mig ,, dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

betjenten

RumlesMor skriver:

Synes også den medicinske metode er frygtlig...har altid rådet andre til at få udskrabningen, da man bliver skånet mere. Det er virkelig skræmmende når man bliver ved med at bløde.

Da jeg blev kørt ind på hospitalet og overladt til personalet derinde, lå jeg i over 1½ time på FØDEGANGEN i mit eget blodsølede tøj. Til sidst kom min mor, og hun gik AMOK...kort efter fik jeg lov at låne et par hospitals-underbukser og en ren dyne, så jeg kunne vaske blodet af.

Jeg fik oven ikøbet følgende kommentar af en sygeplejeske, "så skal man lige tænke en ekstra gang før man spreder benene"

Da jeg skulle hjem bad min mor om et tæppe jeg kunne tage om mig, mit tøj var jo indsmurt i blod. Det var de ikke meget for. Vi måtte ligge noget garanti for at vi kom tilbage med tæppet??!! For vildt. Jeg var bare i chok, så var glad for min mor kunne tage diskussionen med dem. Ellers havde jeg været nød til at gå hjem i bar røv kl. 23.30.

Så det var på alle måder en rigtig ubehagelig oplevelse...

Ved godt at tråden ikke handler om det her, men må da lige sige at det er en SYG historie du har!

Sådan noget personale kan da umuligt sove godt om natten... Mon ikke de burde finde sig et andet job??

Er fanme helt rystet!!! Men nå ja havde jo lige glemt at det er såååå fedt at få en abort... Enten på den ene eller anden måde... De har sgu da INGEN ret til at dømme os!

Nå men det var bare lige det jeg ville sige  Måtte simpelthen lige ud med det... Mon ikke Nemesis nok skal komme efter dem???

Anmeld

15. januar 2010

RumlesMor

betjenten skriver:

Ved godt at tråden ikke handler om det her, men må da lige sige at det er en SYG historie du har!

Sådan noget personale kan da umuligt sove godt om natten... Mon ikke de burde finde sig et andet job??

Er fanme helt rystet!!! Men nå ja havde jo lige glemt at det er såååå fedt at få en abort... Enten på den ene eller anden måde... De har sgu da INGEN ret til at dømme os!

Nå men det var bare lige det jeg ville sige  Måtte simpelthen lige ud med det... Mon ikke Nemesis nok skal komme efter dem???

Det var rimlig chokerende, og det tog mig da lige en uges tid at fordøje det...beslutningen om abort er svær nok, men at folk uden kendskab til ens liv og historie, beslutter at kommentere direkte på det er hårdt -især når man er midt i det. ´

Anyways, the past is past.

Ved dog at da min mor afleverede tæppet tilbage, undrede dagpersonalet sig noget...og da min mor forklarede hændelsen, så de temmelig overrasket ud. Så man kan da håbe de har kommenteret det over for den pågældende sygeplejeske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.