jeg har prøvet medicinsk abort.
jeg blev ude på hospitalet i et par timer efter jeg havde fået lagt pillerne op, men der skete ikke noget der. så jeg gik hjem og faldt i søvn, efter jeg havde sovet i halvanden time begyndte det da jeg havde sat mig på toilettet, som jeg fik af vide jeg skulle.
de sagde til mig jeg ikke skulle kigge ned i toilettet fordi jeg ville bløde rigtig meget. men det går fra person til person hvor meget man vil bløde.
jeg blødte næsten ikke, og havde rigtig mange smerter. så mange at jeg blev hentet af en ambulance nogen dage efter, hvor det rigtig havde taget til.
men grunden til jeg ikke blødte så meget, var fordi blodet ikke havde hul så det kunne komme ud. ude på hospitalet prikkede gynækologen så hul, og så begyndte det ellers også at bløde rigtig meget. jeg blødte også så meget at det røg ned af benene på mig, og det drøbede på gulvet så snart jeg tog tøjet af for at gå i bad. så det er der nok ikke noget stort i at hun bløder så meget. jeg kan selvfølgelig ikke sige om det ér for meget, men jeg skulle ikke kigge i toilettet for det ville ryge op af siderne.
men hvis hun har mange smerter, så sig til hende at det hjælper utroligt meget at gå i bad! 
Anmeld