Spørgsmål ang medisinsk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Honningblomst

Jeg har prøvet og jeg blødte så vildt...var helt vanvittig og det var virkelig en voldsom oplevelse for mig. Jeg endte med at måtte få en udskrabning alligevel da ikke det hele kom med ud...jeg vil aldrig råde nogen til sådan en abort...det er virkelig voldsomt.

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Jeg har prøvet og jeg blødte så vildt...var helt vanvittig og det var virkelig en voldsom oplevelse for mig. Jeg endte med at måtte få en udskrabning alligevel da ikke det hele kom med ud...jeg vil aldrig råde nogen til sådan en abort...det er virkelig voldsomt.

Knus.

Min veninde fik slet ikke noget valg... Hun kom op på sygehuset i tirsdags i troen om at hun skulle have en kirurisk abort, da det egentlig var det lægen havde sagt til hende da hun havde været dernede...

Men nej, hun fik deroppe afvide at hun skulle ta de to piller deroppe for at stoppe graviditeten, også blev hun sendt hjem igen med de to piller hun så skulle ligge op i skeden idag. Så fik hun et hæfte om en medicinsk abort og blev derefter sendt hjem...

Anmeld

14. januar 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Min veninde fik slet ikke noget valg... Hun kom op på sygehuset i tirsdags i troen om at hun skulle have en kirurisk abort, da det egentlig var det lægen havde sagt til hende da hun havde været dernede...

Men nej, hun fik deroppe afvide at hun skulle ta de to piller deroppe for at stoppe graviditeten, også blev hun sendt hjem igen med de to piller hun så skulle ligge op i skeden idag. Så fik hun et hæfte om en medicinsk abort og blev derefter sendt hjem...

Hun har valget og retten, men nogle gange kan det ikke lade sig gøre hvis man feks ikke er langt nok henne...man skal være over et vis antal uger.

Knus..

Anmeld

14. januar 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Hun har valget og retten, men nogle gange kan det ikke lade sig gøre hvis man feks ikke er langt nok henne...man skal være over et vis antal uger.

Knus..

Hun blev slet ikke spurgt, men som hun sagde. Hun ville bare gerne have det overstået, så da de pludselig ikke skulle gøre det som hun egentlig regnede med, jamen så gjorde hun jo bare som de sagde....

Hun er/var 8 uger henne....

Anmeld

14. januar 2010

Sommerfuglen.

LouiseLarsen skriver:

Hun blev slet ikke spurgt, men som hun sagde. Hun ville bare gerne have det overstået, så da de pludselig ikke skulle gøre det som hun egentlig regnede med, jamen så gjorde hun jo bare som de sagde....

så burde hun også blive spurgt om hun ville have kirurgisk abort.

de sagde til mig jeg skulle have udskrabning, men jeg er ikke vild med narkose/bedøvelse og alt det. så jeg fik medicinsk, og jeg var 8+6 henne.

Anmeld

14. januar 2010

RumlesMor

Synes også den medicinske metode er frygtlig...har altid rådet andre til at få udskrabningen, da man bliver skånet mere. Det er virkelig skræmmende når man bliver ved med at bløde.

Da jeg blev kørt ind på hospitalet og overladt til personalet derinde, lå jeg i over 1½ time på FØDEGANGEN i mit eget blodsølede tøj. Til sidst kom min mor, og hun gik AMOK...kort efter fik jeg lov at låne et par hospitals-underbukser og en ren dyne, så jeg kunne vaske blodet af.

Jeg fik oven ikøbet følgende kommentar af en sygeplejeske, "så skal man lige tænke en ekstra gang før man spreder benene"

Da jeg skulle hjem bad min mor om et tæppe jeg kunne tage om mig, mit tøj var jo indsmurt i blod. Det var de ikke meget for. Vi måtte ligge noget garanti for at vi kom tilbage med tæppet??!! For vildt. Jeg var bare i chok, så var glad for min mor kunne tage diskussionen med dem. Ellers havde jeg været nød til at gå hjem i bar røv kl. 23.30.

Så det var på alle måder en rigtig ubehagelig oplevelse...

Anmeld

14. januar 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Altså, har hun sagt det bare skulle overståes, så er det nok det...for skulle hun have kirurgisk var der nok gået nogle dag før hun kunne komme ind...men hun er da også lidt langt henne så...øv..

Anmeld

14. januar 2010

Mormilla

Da jeg fik en mener jeg at de sagde at jeg skulle bløde men ikke for nmeget fordi så kunne det være at der var noget galt. Jeg vil helt klart ringe til lægen eller syghuset!!!

Anmeld

14. januar 2010

ekzunz

Jeg har desværre også prøvet en medicinsk abort - for 1 år siden præcis. Jeg var kun 4+5, og ville bare have det hurtigt overstået, så jeg valgte den medicinske selv om jeg egentlig var lidt bange for det. Men for mig var det faktisk en ok oplevelse - i det omfang en abort kan være en ok oplevelse. Jeg havde frygtet blødningen og havde købt kæmpebind og lagt de underlag som de bruger på hospitalet i sengen. Men jeg blødte næsten ikke og havde faktisk ingen smerter. Det var jo på sin vis godt, men jeg blev jo så temmelig nervøs for at der var noget galt i stedet for. Jeg var til kontrol ugen efter, og alt var som det skulle være.

Sådan kan det altså også foregå, men jeg kan da høre at jeg har været heldig.

Anmeld

14. januar 2010

Honningblomst

RumlesMor skriver:

Synes også den medicinske metode er frygtlig...har altid rådet andre til at få udskrabningen, da man bliver skånet mere. Det er virkelig skræmmende når man bliver ved med at bløde.

Da jeg blev kørt ind på hospitalet og overladt til personalet derinde, lå jeg i over 1½ time på FØDEGANGEN i mit eget blodsølede tøj. Til sidst kom min mor, og hun gik AMOK...kort efter fik jeg lov at låne et par hospitals-underbukser og en ren dyne, så jeg kunne vaske blodet af.

Jeg fik oven ikøbet følgende kommentar af en sygeplejeske, "så skal man lige tænke en ekstra gang før man spreder benene"

Da jeg skulle hjem bad min mor om et tæppe jeg kunne tage om mig, mit tøj var jo indsmurt i blod. Det var de ikke meget for. Vi måtte ligge noget garanti for at vi kom tilbage med tæppet??!! For vildt. Jeg var bare i chok, så var glad for min mor kunne tage diskussionen med dem. Ellers havde jeg været nød til at gå hjem i bar røv kl. 23.30.

Så det var på alle måder en rigtig ubehagelig oplevelse...

Sådan blødte jeg også...det væltede ud af mig...både blod men også klumper...og det var hjemme midt om natten. Så skræmmende...og sikke en møg oplevelse du havde...øv..

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.