Jo jeg synes også du overreagerer... og det er jo det du spørger om folk synes, så må man også kunne forvente at få ærlige svar.
Jeg forstår slet ikke de kvinder der er helt hys om ikke at ville høre om kærestens x-kærester... De er da for pokker en del af hans tidligere liv... Nu taler jeg altså generelt!!!
I dit tilfælde... tja... han har altså et barn med en anden kvinde, derfor er de fælles om dette resten af livet, hvilket du også har vidst da du er gået ind i forholdet. Jeg taler af erfaring, og har været i et langvarigt forhold, hvor eks-kæresten havde en søn fra et tidligere forhold.
I stedet for at se sig sur og muggen på hende, så synes jeg man skal samarbejde, da børn lynhurtigt lurer hvordan stemningen er.
Jo det kan da godt være det er skide træls, at eks-kæresten bliver nævnt, men du må huske på at dette barn ikke er din kærestes første, derfor er det meget naturligt at der bliver talt om den sidste graviditet!
Dette indlæg skal ikke opfattes hårdt, men synes du skal (selvom vores hormoner raser) forsøge at tolere samtalerne omkring eks-kæresten. Jeg spurgte så sent som i lørdags min svigermor omkring noget med kærestens ekskæreste... vi kom til at tale om hende, og jeg synes det er rart at høre deres tanker om en pige, der har været med til at forme min kæreste til den han er idag.
Knus fra Sus
Anmeld